Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja for all del.. er lov å håpe, jo tidligere det kommer jo bedre :D selv om sommertider ikke helt blir riktig tid for min del å sitte inne å spille bilspill, vil heller ut å kjøre selv da :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle gjerne ha kjørt GT med ratt og pedaler fra S 65 AMG. Men g25 får holde enn så lenge. Brukte tross alt to høvdinger på det. Hva er disse ryktene om et nytt g25?

Skrevet

Så ut som et herlig ratt å bruke! Tykt og godt.

Han overdrev litt til tider, for eksmepel "Live for Speed" på PC, det lagger da ikke med G25 heller :!:

Men damn for et utseende det hadde også. Det strålte autoritet.

Skrevet

Ja. Jeg las $250 fra en annen side (mulig det var i filmen jeg hørte dette, husker ikke).

Så med mindre vi finner en plass hvor det selges, kan vi anta en pris mellom 2500 og 3200.

Skrevet

Hva har dere med G25 gjort med tanke på oppsett. Selv har jeg satt både ratt og gir på skrivepulten, men dette blir veldig masete å montere, demontere i lengden. Noen tips til litt velfungerende jallamekk?

Skrevet

Et slags "bord".

Høyde: Slik at bordet går over knærne mine.

Bredde: ca. 40 cm

Lengde: ca. 80 cm

Dette er et lite bord som tar svært liten plass. Jeg har festet G25 til dette hele tiden, slik at når jeg vil kjøre er det bare å skubbe frem bordet :)

Det optimale hadde jo vært å hatt en egen stue til PS3-spilling slik det ser ut som Rossifan46 har, hehe.

Skrevet
Et slags "bord".

Høyde: Slik at bordet går over knærne mine.

Bredde: ca. 40 cm

Lengde: ca. 80 cm

Dette er et lite bord som tar svært liten plass. Jeg har festet G25 til dette hele tiden, slik at når jeg vil kjøre er det bare å skubbe frem bordet :)

Det optimale hadde jo vært å hatt en egen stue til PS3-spilling slik det ser ut som Rossifan46 har, hehe.

Hehe...jeg har nok ikke en egen stue til stolen min gitt...men rigger den til i stua hver gang jeg skal spille...utrolig tungvint for den er stor og klumpete. Men hva gjør man ikke for max underholdningverdi når man spiller GT5P :)

Skrevet
Er det 100% sikkert vis jeg bestiller derifra at jeg ikke må betale toll? Hva om frakta gjør så hele prisen overstiger 200,- kr?

Jeg bestillte det fra hongkong, og pakken var stemplet tollfritt.. og det kommer nok din også til å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...