Gå til innhold

RPG server SAMP? Noen som vet om en bra en?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, som det står i emnet.

Er det noen som vet om en kul RPG server til SAMP?

En der det blir snakket engelsk/norsk helst.

Har leita rundt, men dem jeg finner er lagt ned, eller noe slik.

Hadde vært kult om noen kunne ha gidd meg noen tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
FFS DA!!! Ser du ikke at det finnes en Gta seksjon?

Ro ned testosteronet litt?

Trådstarter, Chillpoint.nl er en brilliant RPG-server, som har flere skandinaver (blant annet flere forumgjengere her ifra). Serverens offisielle språk er Engelsk. Sjekk ut www.ChillPoint.nl for mer info.

...Dessuten kan du sjekke ut GTA-kategorien her på forumet, som har en stor tråd for akkurat denne serveren. :)

Skrevet

Jeg så ikke det var en GTA seksjon.

Neste gang skal jeg sitte og kikke litt mere gjennom forumet for å finne rett plass å poste på. Unnskyld om jeg julestemingen din :)

Ro ned testosteronet litt?

Trådstarter, Chillpoint.nl er en brilliant RPG-server, som har flere skandinaver (blant annet flere forumgjengere her ifra). Serverens offisielle språk er Engelsk. Sjekk ut www.ChillPoint.nl for mer info.

...Dessuten kan du sjekke ut GTA-kategorien her på forumet, som har en stor tråd for akkurat denne serveren. :)

Ahh, da skal jeg se om jeg får kommet meg innom serveren da. Tror faktisk jeg har spilt på den før.

Det som irriterer meg er at jeg får bare opp sånn 6-7 servere, vet ikke hva som er gale.

Takk for du slang med en link også

Crazybobs er veldig bra :)

Ok, må google og se om jeg finner ip og slik til servern, takk for innspillet :-)

Chillpoint^^

Takk

Hvorfor er det alltid sånn at man på ta en test eller no før man kan gå inn på en RPG server? Jævlig irriterende..!

Hva mener du, test?

Jeg har alldri opplevd det, enda.

Test ingame da, eller?

Skrevet

Ok, må google og se om jeg finner ip og slik til servern, takk for innspillet :-)

du finner den blandt en av de 10 første når du sorterer server etter antall players i server-browseren.

Men, om du er lat, så har du IP'en her:

208.53.183.151:7788

hjemmesiden er http://www.crazybobs.net

Skrevet

du finner den blandt en av de 10 første når du sorterer server etter antall players i server-browseren.

Men, om du er lat, så har du IP'en her:

208.53.183.151:7788

hjemmesiden er http://www.crazybobs.net

Jeg fant IP og sånn.

Men takk for at du posta det, for jeg kommer nok til å savne det en gang seinere :)

Nei, mente sånn at når man skal registrere seg, så må du lese masse om "historien", også må du svare på spørsmål. For å kunne spille på serveren.

Det er vel sikkert for at noen servere vil ha "kvalitet" framfor kvantitet.

Altså, litt "seriøse" spillere som har det kjekt med RP :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...