Gå til innhold

Hvordan vil denne bærbare PC-en håndtere wow?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Personlig tror jeg den vil kjøre WoW ganske dårlig. Ikke det er det beste kjøpet akkurat.

Du burde lage et inlegg om dette i "Kjøp/salg av PC"-delen istedet. De gutta der kan mer i mine øyne :)

Endret av Gautegutten
Skrevet
Kjøp deg heller stasjonær imo, min kostet i overkant av 10k, kjører WoW på fullt og 60fps.

Hehe, må ha bærbar skrev jeg. Vi venter en liten en og den stasjonære må bort.

Skrevet
Skal ha ny pc nå. Og det må være bærbar, har satt tak på 7000,- Og den må kunne kjøre wow greit.

Er dette et brukbart kjøp ?

Asus Bærbar

Skal du spille WoW er den helt helt grei.

De over her har tydeligvis ikke helt snøring på kravene til WoW :p

Så enig så enig..

Den pcen du linker til vil funke helt fint.. Har selv sett lenge etter Bærbar pc fant en lignende.

Til dere andre, kanskje han vil ha bærbar for å dra på "lan" etter skoln eller noe! Respekter hans ønske!

Skrevet

Sliter selv med at min bærbare, en ASUS A6000 series A6K, sliter med wow.

Har stilt grafikken ned på det laveste og satt terrian distance og alt det på bånn, men den sliter forsatt.

har oppdater skjermkort driveren, men virker ikke som om det virker så bra. Etter 10 min i wow begynner den å slite.

Noen som vet om noe annet jeg kan gjøre for å få orden på det?

Skrevet
Personlig tror jeg den vil kjøre WoW ganske dårlig. Ikke det er det beste kjøpet akkurat.

Du burde lage et inlegg om dette i "Kjøp/salg av PC"-delen istedet. De gutta der kan mer i mine øyne :)

Er du stein :p ? Det var snakk om wow og ikke crysis her da :p Så lenge du har en dugelig prosessor som faktisk den PC-en har og mer enn 512 MB ram så takler du wow som en drøm.

Skrevet

Er du stein :p ? Det var snakk om wow og ikke crysis her da :p Så lenge du har en dugelig prosessor som faktisk den PC-en har og mer enn 512 MB ram så takler du wow som en drøm.

Kjenner du til lagg?..

En venn av meg har en flunkende ny HP. Ganske mye likt som den pcen her, bare bedre. (2GB ram, litt bedre prosessor m.m)

Og den kan ikke kjøre lagg ordentlig.. Lagg, lagg, lagg! Og snakker vi ikke om at han har treigt nett eller noe, nei. Det er hakkete rett og slett.

Skrevet (endret)

Å si "flunkende ny HP" er så veldig beskrivende? RAM/CPU og fremfor alt skjermkort er det i denne nye HP maskinen da? Forøvrig Lagg = problemer med nettet, hakking = ytelsesproblemer.

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Har stilt grafikken ned på det laveste og satt terrian distance og alt det på bånn, men den sliter forsatt.

har oppdater skjermkort driveren, men virker ikke som om det virker så bra. Etter 10 min i wow begynner den å slite.

noen som har et godt svar på det?

Endret av Gloms
Skrevet

noen som har et godt svar på det?

Siden den sliter etter 10min kan det høres ut som at den blir varm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...