gaute14 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skal ha ny pc nå. Og det må være bærbar, har satt tak på 7000,- Og den må kunne kjøre wow greit. Er dette et brukbart kjøp ? Asus Bærbar
Skumtroll Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 (endret) Personlig tror jeg den vil kjøre WoW ganske dårlig. Ikke det er det beste kjøpet akkurat. Du burde lage et inlegg om dette i "Kjøp/salg av PC"-delen istedet. De gutta der kan mer i mine øyne Endret 11. desember 2007 av Gautegutten
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kjøp deg heller stasjonær imo, min kostet i overkant av 10k, kjører WoW på fullt og 60fps.
Skumtroll Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Jeg kjøpte en bærebar Compaq på Elkjøp til 7k (utrolig nok). Og denne klarer å kjøre WoW veldig bra... Den er vel snart 1 år gammel nå. Fornøyd med kjøpet =]
StorPeder Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Den kan kjøre WoW helt fint. Forå kjøre WoW trenger man P3 900 MHz, 256 MB ram, GeForce 2 MX200 samt en 15 tommers CRT- skjerm fra 1994.
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skulle jeg brukt 7k på ny PC, ville jeg heller satset på en god PC som kan takle WoW på høy grafikk med god fps.
SkyMarshall Arts Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skal ha ny pc nå. Og det må være bærbar, har satt tak på 7000,- Og den må kunne kjøre wow greit. Er dette et brukbart kjøp ? Asus Bærbar Skal du spille WoW er den helt helt grei. De over her har tydeligvis ikke helt snøring på kravene til WoW
gaute14 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Skrevet 11. desember 2007 Kjøp deg heller stasjonær imo, min kostet i overkant av 10k, kjører WoW på fullt og 60fps. Hehe, må ha bærbar skrev jeg. Vi venter en liten en og den stasjonære må bort.
dysfunctional Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Ja, okey. Så ikke helt at du måtte ha bærbar.
Yeetamart Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Den PCen vil kjøre WoW uten problem. Jeg regner med den klarer med det meste på high. Har sett mye dårligere PCer kjøre det på medium.
Luddezor Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Den vil ta det helt greit, men makset grafikk instillinger er å tøye grensene vil jeg tro.
brage_sk Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Skal ha ny pc nå. Og det må være bærbar, har satt tak på 7000,- Og den må kunne kjøre wow greit. Er dette et brukbart kjøp ? Asus Bærbar Skal du spille WoW er den helt helt grei. De over her har tydeligvis ikke helt snøring på kravene til WoW Så enig så enig.. Den pcen du linker til vil funke helt fint.. Har selv sett lenge etter Bærbar pc fant en lignende. Til dere andre, kanskje han vil ha bærbar for å dra på "lan" etter skoln eller noe! Respekter hans ønske!
Gloms Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Sliter selv med at min bærbare, en ASUS A6000 series A6K, sliter med wow. Har stilt grafikken ned på det laveste og satt terrian distance og alt det på bånn, men den sliter forsatt. har oppdater skjermkort driveren, men virker ikke som om det virker så bra. Etter 10 min i wow begynner den å slite. Noen som vet om noe annet jeg kan gjøre for å få orden på det?
Sink Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kjøp deg heller stasjonær imo, min kostet i overkant av 10k, kjører WoW på fullt og 60fps. gutten vil ha en bærbar pc.
Mikkel™ Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Personlig tror jeg den vil kjøre WoW ganske dårlig. Ikke det er det beste kjøpet akkurat.Du burde lage et inlegg om dette i "Kjøp/salg av PC"-delen istedet. De gutta der kan mer i mine øyne Er du stein ? Det var snakk om wow og ikke crysis her da Så lenge du har en dugelig prosessor som faktisk den PC-en har og mer enn 512 MB ram så takler du wow som en drøm.
Knofle Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Kjøpte meg nettopp denne http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=87040. Skal brukes til WoW og til studiearbeid, og jeg håper på at den drar WoW bra. Den pcen du linka virka jo fin den og.
Skumtroll Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Personlig tror jeg den vil kjøre WoW ganske dårlig. Ikke det er det beste kjøpet akkurat.Du burde lage et inlegg om dette i "Kjøp/salg av PC"-delen istedet. De gutta der kan mer i mine øyne Er du stein ? Det var snakk om wow og ikke crysis her da Så lenge du har en dugelig prosessor som faktisk den PC-en har og mer enn 512 MB ram så takler du wow som en drøm. Kjenner du til lagg?.. En venn av meg har en flunkende ny HP. Ganske mye likt som den pcen her, bare bedre. (2GB ram, litt bedre prosessor m.m) Og den kan ikke kjøre lagg ordentlig.. Lagg, lagg, lagg! Og snakker vi ikke om at han har treigt nett eller noe, nei. Det er hakkete rett og slett.
MrLee Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Å si "flunkende ny HP" er så veldig beskrivende? RAM/CPU og fremfor alt skjermkort er det i denne nye HP maskinen da? Forøvrig Lagg = problemer med nettet, hakking = ytelsesproblemer. Endret 12. desember 2007 av MrLee
Gloms Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 (endret) Sliter selv med at min bærbare, en ASUS A6000 series A6K, sliter med wow. Har stilt grafikken ned på det laveste og satt terrian distance og alt det på bånn, men den sliter forsatt. har oppdater skjermkort driveren, men virker ikke som om det virker så bra. Etter 10 min i wow begynner den å slite. Noen som vet om noe annet jeg kan gjøre for å få orden på det? noen som har et godt svar på det? Endret 12. desember 2007 av Gloms
Bjonski Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Sliter selv med at min bærbare, en ASUS A6000 series A6K, sliter med wow. Har stilt grafikken ned på det laveste og satt terrian distance og alt det på bånn, men den sliter forsatt. har oppdater skjermkort driveren, men virker ikke som om det virker så bra. Etter 10 min i wow begynner den å slite. Noen som vet om noe annet jeg kan gjøre for å få orden på det? noen som har et godt svar på det? Siden den sliter etter 10min kan det høres ut som at den blir varm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå