Gå til innhold

Ny mus og tast!


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på leting etter ny mus og tastatur. Begge MÅ være sorte og gjerne med blått lys, helst diskret siden dette matcher skjermen (Samsung Syncmaster 226BW). Skal brukes til gaming men trenger ikke være noe ekstreme greier. Er klar for å prøve nye merker av både mus og tast, men det må være litt kvalitetsfølelse på det. Hadde vært stilig med tastatur i metall eller "slim" profil.

 

Har sett litt på Razer Diamondback Plasma og Copperhead + Razer Tarantula...

 

Noen som har gode forslag på dette, mens jeg leter videre?

 

Takk:D

Endret av JASGripen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
G15 har jo blått lys og er svart, er kanskje det du ser på som "ekstremt" men et veldig godt tastatur.

G5 er en veldig god mus hvor du kan stille på sensen akkuratt når du vil.

Begge gaming

 

Liker ikke G15. Det er ikke fullstendig svart og har for mye dilldall på... klumpete er det også. G5 er jo også grå med mindre jeg velger 2007 Edition!

Lenke til kommentar
G15 har jo blått lys og er svart, er kanskje det du ser på som "ekstremt" men et veldig godt tastatur.

G5 er en veldig god mus hvor du kan stille på sensen akkuratt når du vil.

Begge gaming

 

Liker ikke G15. Det er ikke fullstendig svart og har for mye dilldall på... klumpete er det også. G5 er jo også grå med mindre jeg velger 2007 Edition!

 

Du har jo dette nye fra Mist da. Ikke så mye lys, kanskje, men helt svart. Logitech Ulta-Flat fås jo også i svart. Ellers har jo Saitek Eclipse blått lys. Ikke spesielt holdbart tastatur, men ser tøft ut.

 

Edit: Glemte denne: Razer Tarantula. Snart kommer vel også Lycosa hit til landet.

 

 

 

Pantera

Endret av Pantera
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...