Gå til innhold

Trenger hjelp mot slutten av Assassins *SPOILER*


redrazor

Anbefalte innlegg

Jeg sliter å ta livet av "den ordentlige" Robert i memory block 6. Det begynner med at man må sloss mot en haug med tempelriddere samtidig. Jeg har prøvd sikkert 40 ganger, men det ender opp med at jeg blir kverka før jeg har gjort ende på halvparten av motstanderene.

 

Har sjekka litt rundt på nettet etter triks/tips/juksekoder, men alt jeg finner er at "det er litt vanskelig". Jeg har ikke lyst til å gi opp spillet nå. Er det noen som har fått dette til som kan dele av sin visdom?

 

Jeg spiller PS3-versjonen

Endret av redrazor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Freddie her har helt rett. Og jeg skjønner frustrasjonen din. Slet noe sinsynkt med det samme. Ble så sinna at jeg klarte å ødelegge ps3 kontrollen min i prosessen :-). Uansett er det et godt tips å løpe rundt i rung, men dette tar veldig lang tid. Jeg prøvde dette selv. Det jeg i midletid hadde suksess med var counter attacks hele veien. Av og til tar de tak i deg og forsøker å hive deg veggimellom, og av og til slår de etter deg. Lær deg godt hvilke counter attacks du bruker i begge disse tilfellene, og lær timingen ogdt, og det vil gå deg vel, og du vil leve lenge i landet. Du får i alle fall god annledning til å trene på det i denne kampen:-) Trøst deg med at de andre kampene i spillet etter dette ikke er så vannskelige selv om de til å begynne med kan se ut som de er det.

Lenke til kommentar
Ble så sinna at jeg klarte å ødelegge ps3 kontrollen min i prosessen :-).

 

hehe - takker begge for tips! Får gå noen runder til og se hva som skjer. Spillet har vært helt fantastisk til nå og helt klart verdt å fullføre (+ at jeg ikke kan kjøpe Uncharted før jeg er ferdig med dette ;-)).

Lenke til kommentar
Du må bare banke løs. Beste er å vente til de angriper deg, for så å R1 + firkant.(tror jeg)

Du sliter mer etter tempelridderene. Tips: Løp rundt i sirkel for å få opp liv, bruk hele plassen.

 

R1 + firkant - Klarte det på første forsøk! :!: Kanongøy! Jeg hadde bare en firkant igjen av livet på slutten når Robert angriper, men det gikk. Litt flaks hadde jeg sikkert, men det var uansett en dramatisk forbedring fra tidligere forsøk. Utrolig at jeg ikke har fått med meg det trikset før nå. Bukker og takker :thumbup:

Lenke til kommentar
Utrolig at jeg ikke har fått med meg det trikset før nå. Bukker og takker :thumbup:

 

Runda så å si hele AC uten counter-attack? Det er ikke verst! Den er jo livredder til tusen!

 

Jeg har nok måtte jobbe litt hardere enn de fleste innser jeg. På den annen side er jeg blitt j@vlig flink til å løpe :new_woot:

Lenke til kommentar
Lenge siden jeg har vært så frustrert gitt... Men gikk til slutt!

 

Uansett, fy f... for en flåsete slutt.

 

Er jeg en av de få som likte slutten bra? Syntes starten av spillet var kult, for da var alt nytt og man utforsket verdenen også videre. Så ble det litt kjedelig og ensformig, men fremdeles bra. Mens mot slutten blir det mye mer utfordrende igjen, slutten var spennende og bygger opp til videre spill. Blir bra :)

 

Spiller selv på 360, er enig det stedet du satt fast var vansklig. Brukte noen forsøk, men følte aldri det var umulig. Jeg rygga selv inn til fjellveggen, prøvde å holde meg der så jeg hadde ryggen fri gjennom det meste av kampen.

Lenke til kommentar
Er jeg en av de få som likte slutten bra? Syntes starten av spillet var kult, for da var alt nytt og man utforsket verdenen også videre. Så ble det litt kjedelig og ensformig, men fremdeles bra. Mens mot slutten blir det mye mer utfordrende igjen, slutten var spennende og bygger opp til videre spill. Blir bra :)

 

Er enig med deg, mot slutten tar det helt av spenningsmessig!

Lenke til kommentar
Er jeg en av de få som likte slutten bra? Syntes starten av spillet var kult, for da var alt nytt og man utforsket verdenen også videre. Så ble det litt kjedelig og ensformig, men fremdeles bra. Mens mot slutten blir det mye mer utfordrende igjen, slutten var spennende og bygger opp til videre spill. Blir bra :)

 

Det folk misliker er vel man får litt lite "gevinst" for å fullføre. Det dukker opp flere spørsmål enn svar på slutten og man føler seg litt snytt. Selv om det legges opp til en oppfølger så bør det være en ordentlig slutt. Dette gjelder både for spill og film. Det siste "professoren" sier før han går er at han kommer straks tilbake - noe som indikerer at neste spill begynner nøyaktig der hvor dette sluttet. Det minner om slutten på en tv-episode hvor neste del kommer om en uke.

Lenke til kommentar

Jeg likte hele spillet forsåvidt, og synes ikke det ble for repetetivt, da jeg hele tiden ble bedre, og dermed fant nye måter å gjøre ting på, og fra drapet på havna til Robert var det veldig bra, men den siste biten med min mentor synes jeg var svært tullete... I tillegg disse tegnene man så helt på slutten, når man var tilbake til nåtid...

 

Uansett, spillet var en klar høydare... Synes bare slutten var skuffende i den forstand at det var liten gevinst som noen nevner...:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...