Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. :(

Snakk norsk, din dømmer :thumbup:

Skrevet (endret)

Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å komme inn hovedinngangen og se den trappa.

Endret av Cinque
Skrevet
Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å se det live i dag.

Er faktisk mulig. Ta en tynn vaier og heng deg fra passe høyde :fun:

Skrevet

For det første, human suger vel ikke. :cry:

For det andre, det har vært en forferdelig lang diskusjon om hvorvidt de synger denser eller dancer i den tidligere omtalte sangen. Noe som betyr en ekstrem forvandling av betydning i sangen!

For det tredje, LINKZOR!

Like før jeg ringer duden sjæl.

Skrevet (endret)
Ikke bare jeg som drømmer sært hører jeg. Var skikkelig creepy å komme inn på skolen i dag. Var en seriemorder på skolen i drømmen min, og ei jeg kjente var blitt pekt ut som det neste offeret. Hun fikk helt panikk og i drømmen klarte hun tydeligvis å ta selvmord ved å henge seg og halshugge seg selv på samme tid. Husker trappa på skolen var skikkelig blodig og ekkel. Nesten ubehagelig å se det live i dag.

Er faktisk mulig. Ta en tynn vaier og heng deg fra passe høyde :fun:

Joda :p så ikke hvordan hun gjorde det i drømmen så. Husker bare hun kom gående etterpå med hodet halveis avhugd. Så bare blodet i trappa jeg også "flykta" jeg inn på lærerværelset som ligger i motsatt retning rett før hun plutselig kom gående. Freaky opplegg :confused:

Endret av Cinque
Skrevet

Mmmm, snart går flyet ned til Trondheim. Gleder meg glugg ihjel til å komme sørover igjen.

Påskeferien over for dere, folks?

Skrevet
Mmmm, snart går flyet ned til Trondheim. Gleder meg glugg ihjel til å komme sørover igjen.

Påskeferien over for dere, folks?

Ja men jeg må kanskje ha bilen inn på verksted :S

Skrevet

rart det med drømmer..

husker det var ei som var dritsur på meg en dag.. grunnen var at hu hadde drømt at jeg hadde helt brus ellerno sånt på hu så hu blei klissete...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...