Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

bare si at du har lyst til og bruke hårfønern på henne :!:

Og hvis hun ikke er snill så henter du strykejernet :love:

Cyph: finn frem hvitløken og korset så er du trygg.

I tilegg bør du lage deg en påle og finne deg en hammer.

Endret av Fluesopp
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Hvis bare broren min hadde vært sånn mot meg, det kan være litt stressende å være tvilling noen ganger.

Jeg kjeder meg på skolen, ikke en dritt å gjøre.

Skrevet
Skal hjem uansett og hente Natrich sin etter jobb før jeg sender den *hint hint*

Håååå, du kan vente deg en PM med adresse, altså.

Aww, så søt lillebror du har, Cyph! De kan være så herlige noen ganger...

Skrevet

Hmm de har noen utrolig gode og nystekte baguetter oppe i gata her. :) Takk for at noen har mer oppfinsomhet enn meg i dag, tydelig at jeg trenger et måltid :)

Skrevet

Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. :(

Skrevet
Hmm de har noen utrolig gode og nystekte baguetter oppe i gata her. :) Takk for at noen har mer oppfinsomhet enn meg i dag, tydelig at jeg trenger et måltid :)

no problemo

Skrevet
Som jeg hater disputten om denser/dancer. Akkurat i det jeg hadde gidd opp å tro det var dancer, og begynt å stole på vennene mine som sa denser, så står det på nettet at vokalisten selv gråter fordi folk tror det er denser. OMFG, drama. :(

HVA FAEN.

Skrevet (endret)
haha første jeg gjør når jeg setter meg forran pcn er at jeg velter et glass med vann utover halve bordet :p

Fin fin start på dagen! :thumbup:

Hvem er Denser / Dancer?

Endret av WhiteKnight
Skrevet

HVA FAEN.

+1

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...