Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Tenk så kult det hadde vært om det kom ett "Ingen stereoanlegg" forbud på TG neste år. Alle bare sitte med headset, helt musestille på natta og man bare hører et hav av tastatur som klaprer. Hadde de eksakt samme tankene. Hadde sikkert vært deilig. Får se neste år.
Bango Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Meh, ingen steroanlegg om natten ville vært bedre. Det blir altfor kjipt om det ikke er noe om dagen heller.
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 (endret) DemonFudge, om du reiser på TG 10' med annlegg kommer jeg. Det var også det jeg hatet med TG, bare irriterende musikk. Når alt du får med deg er "dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk.dunk." så blir det fort ille. Enig med HB, bra man har headset. Ser for meg litt Steppenwolf, Jethro Tull, Zappa, Zeppelin osv. Mulig jeg blir nødt til å spille så høyt at det 70% av alle jomfruhinner inne i hallen der blir borte i løpet av uka. Prehehe. Endret 13. april 2009 av DemonFudge
Natrich Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Oh hai! Hvad sker ikveld? Photoshoper og sitter her på kaféen
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Tenk så kult det hadde vært om det kom ett "Ingen stereoanlegg" forbud på TG neste år. Alle bare sitte med headset, helt musestille på natta og man bare hører et hav av tastatur som klaprer. Og noen få stønn og lyden av svett hånd mot hud / latex / sokk / whatever
Lemon Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Ser for meg litt Steppenwolf, Jethro Tull, Zappa, Zeppelin osv. Mulig jeg blir nødt til å spille så høyt at det 70% av alle jomfruhinner inne i hallen der blir borte i løpet av uka. Prehehe. GJØØØØR DET.
fargoth Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Photoshoper og sitter her på kaféenNais. Hva photoshopper du?
Demonfudge Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Og noen få stønn og lyden av svett hånd mot hud / latex / sokk / whatever Haha! "Hvorfor lukter det reker av deg?" "Øøøh"
Datasmurf Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Ser for meg litt Steppenwolf, Jethro Tull, Zappa, Zeppelin osv. Mulig jeg blir nødt til å spille så høyt at det 70% av alle jomfruhinner inne i hallen der blir borte i løpet av uka. Prehehe. I så fall kommer jeg til TG neste år
Lemon Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 tale påstår jeg har slitt hun ut. dakar Stakkars. Er ikke greit med sånn fysisk aktivitet, altså.
Natrich Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Photoshoper og sitter her på kaféenNais. Hva photoshopper du? Dette bildet
Mountain Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 "En CV er en omvendt kronologisk beskrivelse av utdanningen og jobberfaringen din." Er det noen som kan beskrive "omvendt kronologisk beskrivelse" hva det betyr?
Lemon Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Begynner med det nyeste og avslutter med det gamle...? Rett meg hvis jeg tar feil, blei plutselig veldig usikker.
fargoth Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Dette bildet Flott fugl. Feilfokuset redder du i land med litt kreativ oppskarping av hodet og eventuelt lens blur for å flytte fokuset kunstig.
Natrich Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Flott fugl. Feilfokuset redder du i land med litt kreativ oppskarping av hodet og eventuelt lens blur for å flytte fokuset kunstig. Takk Takk igjen for tips om å fikse fokus ordentlig (:
Anbefalte innlegg