Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Hei! Jeg spurte først :(

Skrevet

Om det er kyssesyken er det en god ide å titte innom legen. Kyssesyken kan vare en stund, og da har legen en gøy papirlapp som gjør at det ikke blir for mye konsekvenser av å hvile.

Skrevet (endret)

Nie: Går man på skole har det lite å si om man har sykemelding eller ikke. Fravær er fravær.

Hamaestra: Det gjorde jeg også under forrige halsbetennelse. Legen sa at det ikke var noe som krevde medinisering. Pracet og sengen fungerte.

Endret av Mimir
Skrevet (endret)
Nie: Går man på skole har det lite å si om man har sykemelding eller ikke. Fravær er fravær.

Det er ikke det, skjønner du. Har man 50 dager fravær MED sykemelding, så står man året (med litt ekstra innsats, riktignok). Er de 50 dagene uten sykemelding, så stryker man. Dessuten, med sykemelding, så SKAL skolen legge til rette for at man får karakter i alle fag. De skal gi deg muligheten til en ekstra innlevering som skal vurderes i stedet for din tilstedeværelse i timen and so on.

Edit: Og det har MYE å si for stipendet. 20 dager gyldig fravær, så beholder man det. 20 dager skulk, så kan man vinke pent farvel.

Endret av Nie
Skrevet
Satt RAM Brikker til 900..

Sammenlagt pris der jeg har satt max pris på alt....18700 NOK!

wtf? Du må ha gjort noe galt. Høres ut som alt for mye. Kjøp nest best av alt, trenger ikke best.

Det er alt på max da :p Blir neppe så dyr :p

Skrevet (endret)
Blir neppe no lavvo xD Blir vel et vanlig kabinett :p

Jeg SKAL lage noe til neste års TG

Får se hva jeg får til, lavo eller et "vanlig" kabinett xD

Endret av Natrich
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...