Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal vi begynne å liste opp? Jeg syns nesten det er lettere å ramse opp hva jeg ikke liker. Er nok ganske altetende.

Her er jeg e9. Er så mye jeg liker at jeg ikke gidder å fortelle folk. Musikksmaken min er en laaaaaaaaaang jojo.

Skrevet
Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock :D Sikkert mer også.

ja, selvsagt, noe hip-hop og fransk house er fint.

Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk.

Skrevet
Jeg liker electronica, klassisk, metall, 60talls psykedelia og space-rock :D Sikkert mer også.

Oversettelse: Jeg liker Basshunter, filmmusikk, Metallica, Pink Floyd og Pink Floyd. Og Daft Punk.

Du er rett og slett ikke til å fatte.

Skrevet (endret)

Jeg elsker deg. icon12.gif

Edit:

Oversettelse: Jeg liker Aphex Twin, Hans Zimmer (og de fire årstidene av Vivaldi), Isengard (siden den siste uken), Pink Floyd og Pink Floyd.

Endret av fargoth
Skrevet

LOLS WTF @ U

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Heia Steffen :D

Skrevet
LOLS WTF @ U

Skal vi skyte oss i foten igjen? :)

Jeg digger electronica, men hater Eric Prydz. Hva sier det om meg?

At du tar feil.

Ang. Gapwick, som alltid ser ut til å bli et tema, er ikke sangen i signaturen også brukt i et tv-program eller noe, eller en reklame? Får en tanke om at TV 2 er involvert :3 .

Skrevet (endret)
Altså, når man sier at Basshunter er elektronika, så er det noe feil. I harddisken.

Du burde også komme til et punkt hvor generaliseringer av musikk forekommer av uvitende. Og at folk spiller på at en blir irritert av det.

Red: idiotklokke på forumet, plutselig stilte den seg enda en time.

Endret av chokke
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...