Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

absolutt ikke, men å konstant drikke er vel heller ikke "galt", bare ikke sunt.

Er da ikke værre enn å ha lyst på sjokolade.

Skrevet
Hm. Er det galt å konstant ha lyst på alkohol?

Likte ex.phil., konstant lyst på alkohol ... Er du sikker på at du ikke burde ha vært på Dragvoll istedenfor Gløs?

Skrevet

Sikker? Nei, det har jeg aldri vært. F.eks eldre historie, litteratur, filosofi eller noe sånt hadde vært gøy.

Vet ikke engang om jeg hører hjemme i trondheim. Vet ikke engang om jeg skal gidde å studere.

Skrevet

Vi er litt like vi Jann-Ove(med bindestrek?).

Og likte heller ikke tr.heim, var der bare i 5 dager. Men uansett var det en døv by.

Skrevet

Elsker storby eg, synes tr.heim var for lite. Men har jo litt lyst til å få familie senere i livet og flytte til landet, ville vært digg å hatt en egen plass der ingen kunne tru at nokon kunne bu.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Mårn. Har allerede vært en time på jobb nå og etter en bedriten kveld med en påfølgende bedriten natt og noen få timers søvn, så er det vel bare èn vei dagen kan gå.. Nemmelig til det bedre.... eller den blir liggende på nivået som heter "bedritent".

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det er nok snø nå..

Jeg som hadde håpet på en fin dag med sol..

Skrevet (endret)

Hmmmm... Etter at jeg begynte å trene å ta Omega3 tilskudd hver dag samt spise noe anna enn potetgull og drikke cola så har nattesøvnen blitt bedre og jeg har energi fra helvette nå :O

Endret av Mikkel™
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...