Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

God natt underpants! :)

Og jeg skal sjekke ut siden din Smurf.

Edit: Dere har jo snø der joo! Skikkelig koselige bilder hehe!

Endret av Rasch
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Her er det snø/is. Det kom for 1 uke eller 2 siden. Før det har det vært null og niks.

Jeg vil ha sommer ffs!

Edit: Der så jeg innlegget

@ Rasch: Thanks. Skal stikke å sjekke på tirsdag :p

Endret av Aivio
Skrevet

Jeg kan helt greit ha snø på fotballbanene og elva og skauen og fjellet og sånn, så lenge det er snøfritt på veiene og fortauene og gangstiene.

Mest optimale hadde vært med en 10 varmegrader og overskya også :p

Skrevet
Jeg er i trondheim for øyeblikket. Jeg ligger egentlig bare på en madrass og venter på at det skal bli tirsdag. Heimevernet ftw :p

Høres da morsomt og meningsfullt ut.. :p

Skrevet (endret)

Ha ha :p

Jeg for min del venter på at det skal bli lørdag, samt håper at jeg finner meg date innen den tid. Hvis ikke, må jeg betale ei random berte for å bli med på ball. Alltid like kjipt :p

edit: Note to self, kinderegg metter ikke når man ikke har spist i løpet av dagen ><

Endret av Datasmurf
Skrevet

Smurfen: Har du betalt "random bærter" mange ganger? :----P

Å satan, tror ikke jeg har hørt bedre lyd enn det jeg hører nå. Så utrolig detaljert. oppløst og tørrhet i den nedre skalaen :love:

Eldre NAD CD-spiller (egentlig crap) - Monster Interlink (RCA) - Rega Ear (hodetelefonforsterker) - Ultrasone HFI 650. Herlich!

Skrevet

clvn, jeg har prøvd :p

Har bare fullført det én gang, og det var egentlig ikke noe særlig.

Jeg bare betalte jenta og stakk etter en halvtime :p

Følte meg skamfull og ukomfortabel i noen dager i ettertid.

Skrevet

"Venninne".

Det vil si, jeg visste hvem a var og vi hadde hunget sammen tidligere, men ting og tang hadde gått skeis og hadde ikke snakka med a på en del år før jeg ringte a dagen før og lurte på hva hu sku ha for å være daten min :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...