Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet

God morgen DNFK!

Dette blir atter en kjedelig dag på jobb.. Yay!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jon Stewart er den skarpeste komikeren de har der borte. Husker innslaget der hele staffen gikk og grein fordi Bush hadde sluttet og de ikke kom til å ha noenting å lage saker om lengre.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Du klarer ikke å høre på de tipsene vi gir?

Du sover for mye, det er det som er problemet.

Istedenfor og døgne anbefaler jeg deg å legge deg slik at du får ca. 7-8 timers søvn

Jeg vil tro at du føler deg mer opplagt hvis du gjør det.

Skrevet
Du klarer ikke å høre på de tipsene vi gir?

Du sover for mye, det er det som er problemet.

Istedenfor og døgne anbefaler jeg deg å legge deg slik at du får ca. 7-8 timers søvn

Jeg vil tro at du føler deg mer opplagt hvis du gjør det.

Jeg klarer å høre på de, men ville allikevel prøve ut. Nå vet jeg HELT sikkert at det ikke funker, og at det bare er tull å legge seg så tidlig.

Skrevet
Programvare :wee::love:

Jeg ble kjørt til skolen i dag, og kunne sove tre kvarter lenger enn jeg pleier. :D

MrBjoern :wee::love:

Jeg begynner 9 i dag, og har bare 4 timer. Så får vi se hva kvelden bringer.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

God morgen peeps. Tror jeg drømte noe kult i natt, men langt ifra sikker. Det brant i alle fall på en barneskole husker jeg og dama skulle absolutt vei å se på, selv om vi så det fra vinduet på andre skolen.. Men men. Kanskje det blir godt med helg nå.

Skrevet

Morn morn alle sammen :)

Her stitter vi og hører på lærern som prater om et eller annet bibelgreier... Gleder meg til norsktimene senere i dag, for da skal vi først på biblioteket før vi skal på kafe hele gjengen :p

Og så blir det godt med helg :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...