Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gratulerer!

Oooh, nå kommer lillebroren min hjem med Xboxen. Vi snakkes!

Edit: Haha, nei, han het noe så uvanlig som Trygve.

Endret av Hoppende Bryster
Skrevet (endret)
Jeg må bare gjette på navna, så eksen din het Tommy, Tor eller Torstein? Hehe, de eneste jeg kom på i farta :p

Thomas, Tore eller Tim.

Red.: FFUU-

Endret av Underpants
Skrevet (endret)

Og det var vel de? 6 stk.. Kommer ikke på flere jeg! Sett bort ifra dobbeltnavn såklart..

Edit: ok, da er det 8.. :D

Trond også selvsagt.. jaja, det finnes vel fler!

Endret av Melisma
Skrevet
Synes det også er fjernt med de som kaller ungen sin det samme som de selv heter.

Tenk om jeg skulle hatt en haug med Torstein Jr #1, #2 osv løpende rundt.

Ja... Eller at de er så "fantasifulle" at det blir Tommy istede for Tom, som faren heter. :p

Skrevet

HAHAHA! Det hadde vært litt morsomt, da. Et alternativ er jo å gi dem dobbeltnavn, jeg kan jo få Oda Martine, Oda Emilie, Oda Merethe, Oda Maria og Oda Cecilie.

Skrevet

En familie som bodde i bygda mi, de var smiths venner og hadde en hel haug med unger. Ene dattera døde, også kalte mora hu den nyfødte dattera for akkurat det samme som hun som døde :blink: Riktignok var dette en bygd og sladdera gikk, så jeg har ikke fått det bekreftet av familien selv liksom.. Vet ikke helt om jeg tror på den der men..

Skrevet

Jentungene mine skal hete Kine og Jenny. Og sånn er det! Liker ikke kjæresten min det, ja da har vi et problem :cool: Eller rettere sagt, han har et problem :!: moahahaha..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...