Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønnsystemet i norge er fucket.

Minimumslønn for en ikke faglært fiskeindustri-arbeider er 21k i måneden. Så har man en barnevernspedagog. 18k i måneden som nytutdannet (og det er 4 år utdanning, etter vgs). En jobb hvem som helst kunne gjort vs en jobb som ikke burde gis til noen form for hvem som helst.

Jeg feiler i å se logikken. :(

Skrevet
Norske språktradisjoner finnes vel stort sett ikke. Finnes kun lokale dialekter isåfall.

JEG sa ingenting om norsk, din jævla danske. :blink:

Siden jeg er norsk, og du lurte på mine språktradisjoner antok jeg du tenkte på norske språktradisjoner.

*kverulere*

Skrevet
Siden jeg er norsk, og du lurte på mine språktradisjoner antok jeg du tenkte på norske språktradisjoner.

*kverulere*

Jeg kalte dere nettopp wannabedansker, hvilket du stilte spørsmålstegn ved.

*kverulere tilbake*

Skrevet
Lønnsystemet i norge er fucket.

Minimumslønn for en ikke faglært fiskeindustri-arbeider er 21k i måneden. Så har man en barnevernspedagog. 18k i måneden som nytutdannet (og det er 4 år utdanning, etter vgs). En jobb hvem som helst kunne gjort vs en jobb som ikke burde gis til noen form for hvem som helst.

Jeg feiler i å se logikken. :(

Det finnes ingen logikk. 8D

Folkene som skal lære dine eventuelle unger å lese får vel betalt ca. som en middels dyktig polsk jordbærplukker.

PS. No offence til eventuelle jordbærplukkende polakker eller grunnskolelærere som måtte lese forumene. Vi verdsetter dere akkurat like mye.

Skrevet (endret)
Det er notert ;)

Good :) .

Sjekk ut BT sin musikk og ;) .

Imens så koser jeg meg med Virtual DJ og alle vet at øvelse gjør mester ( :roll: )

Bt? :ermm:

Er ikke så veldig kjent når det kommer til slike navn :p

Edit: Deilig bruk av smillies.

Endret av Batnobbit
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...