Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg ville brunt den på begge sider, for så å ettersteke den et kvarter-tjue i ovnen. Skal du steke 1KG indrefilet på panne vil baconet være kull før kjernen har blitt temperert.

Jeg endte opp med legge aluminiumsfolie over, og satt den på 175 grader... når det nærmer seg ferdig tar jeg av folien, og setter opp tempraturen slik att baconet blir godt stekt også ^^

Kan funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville brunt den på begge sider, for så å ettersteke den et kvarter-tjue i ovnen. Skal du steke 1KG indrefilet på panne vil baconet være kull før kjernen har blitt temperert.

Jeg endte opp med legge aluminiumsfolie over, og satt den på 175 grader... når det nærmer seg ferdig tar jeg av folien, og setter opp tempraturen slik att baconet blir godt stekt også ^^

Kan funke?

Let us know :p

Skrevet

Kan funke?

Kan funke, har du et termometer til mat kan du stikke det nedi og holde øyet med det.

Husker ikke hvor høy tempraturen i kjøttet skal være på når det er ferdig.

Skrevet
Kan funke, har du et termometer til mat kan du stikke det nedi og holde øyet med det.

Husker ikke hvor høy tempraturen i kjøttet skal være på når det er ferdig.

Skal se hva jeg finner ^^

Skrevet
hmm... jeg har virkelig ikke peiling på hva jeg gjør :tease:
Hvis man aldri beveger seg utenfor sin komfortsone så vil man heller aldri lære noe nytt.
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Fått lite søvn i natt muligens?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Lol @ bertene som spiller nå på MGP. Var litt fet bass da. :p

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Lol @ bertene som spiller nå på MGP. Var litt fet bass da. :p

Vokalisten tar av på refrenget :p

Var litt lattis å se på :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Foretrekker Top Gear på NRK3 framfor både MGP og Air Crash. Så litt mye av sistnevnte tidligere i dag så.

Skrevet (endret)
Var litt lattis å se på :p

Lattis og lattis :p

Var så øredøvende og rustent at jeg skrudde på Cartoon Network isteden :whistle:

Endret av Sixpounder
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...