Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Speaking of hotels...

Jeg vil tilbake hit.

Lå egentlig aldri over, var bare innom å titta 2-3-4 ganger :p

Som tatt rett ut i fra eventyra, med Sagasøyla og nasjonalromantiske bilder på veggene, samt et evig nice bibliotek :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dr.Holms. :love:

Frokostene der er geniaaale.

Men jeg må og innrømme at gjestehuset/hotellet ved baroniet i Rosendal og er et hotell etter min smak. Ikke for luksuriøst, men fy så latterlig koselig. :love:

Da har vi samme smak ;) Vært på begge plassene, sistnevnte når jeg var med på en biltur for noen år siden..

Skrevet

Ooh, baroniet i Rosendal... Hvem var det jeg preika med som hadde sommerjobb der? :p

Hmm, oh well, pappa sier at det er et sted jeg bør besøke, særlig om jeg noensinne ender opp som (riks)antikvar ^^

Skrevet
Dr.Holms. :love:

Frokostene der er geniaaale.

Men jeg må og innrømme at gjestehuset/hotellet ved baroniet i Rosendal og er et hotell etter min smak. Ikke for luksuriøst, men fy så latterlig koselig. :love:

Da har vi samme smak ;) Vært på begge plassene, sistnevnte når jeg var med på en biltur for noen år siden..

Jeg liker meg på Dr. Holms. Ekstremt koselig hotel. :)

Skrevet
Når man har lånt noen penger og ikke får de tilbake..hva skal man gjøre?

Regner med du har spurt om du kan få pengene igjen. Aldri låne penger til vedkommende igjen.

Skrevet

Jeg syns ikke masing hjelper.

En "kompis" har skyldt meg 50 spenn siden barneskolen.

Snakka med mora og tanta hans og de har lovt meg at han skal betale meg, men neida.

Fortsatt ikke ><

Skrevet (endret)

Leie en torpedo? :p

Du kan leie meg?

Jeg trenger penger til å betale tilbake en fyr jeg skylder penger :(

Endret av Snobjorn
Skrevet

Har en kompis som jeg har skyldt meg 85,- i et år nå. Jeg har mint han på det nesten hver dag. Han sier det samme hele tiden "jada, du får dem i morgen"

:roll:

Skrevet (endret)

Det er ikke jeg som har lånt bort penga mine. Jeg gjør ikke sånt. Det var moren min. Og hun stresser sånn med det. Krangler med vedkommende nå. Er bare så slitsomt å høre på det. Tror egentlig ikke det er pengene det først og fremst gjelder, men vennskapet.

Vil gjerne leie deg ja^^.

Endret av KittyCat
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...