Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Det rapporteres om flyalarmer, landet rundt! Folket er tydeligvis enstemmig. Drillo er ikke rette mann til å lede landslaget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

a IF the ground fault alarm beeps,

b If the light flickers,

c If the light slightly fadeswhen an appliance is switched on,

d If there is a brown discoulouring on the wall socket,

e If you constantly need to replace a certain fuse or reset the circuit breaker,

Noen som er flink i hushold og elektro her? :!:

De fleste i klassen sliter

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Angående flyalarmene

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet

Nå sitter jeg på et såkalt "stille arbeidsrom" og skal gjøre lekser, men så skal de selvfølgelig borre hull i veggen akkurat i dag.. -.- I tillegg funker nette dårlig. Woho! :D

Skrevet
Nå sitter jeg på et såkalt "stille arbeidsrom" og skal gjøre lekser, men så skal de selvfølgelig borre hull i veggen akkurat i dag.. -.- I tillegg funker nette dårlig. Woho! :D

Var det fly alarm i Oslo også eller :D?

Skrevet

Det var alarm over hele norge.

Skrevet

Hørte ingenting i Tønsberg :dontgetit:

Hørte toget fløyte noe helt jævlig når jeg var på terassen tidligere. Det kan umulig ha vært flyalarm.

Skrevet

Det var alarm over hele norge.

Noen som vet grunnen?

Skrevet (endret)

Jeg liker å tro at de ikke tester det for morroskyld, så det ligger noe skummelt å venter.

^_________________^

Endret av Sadfez
Skrevet
Noen som vet grunnen?
Ja. Det var en test som var varslet på forhånd.

OK, for å teste at fly alarmene funket lissom :shrug:

Nei, det var for å finne ut om det var noen forædere som ville ta opp våpen om de trodde vi ble angrepet.

Lissom.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...