Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvifor kan ikkje alle i verda ha samme system på musikken sin? Alltid rot på torrentar

Tenker du på filformater nå? Eller tagger og sånn?

Hvor ofte burde "standarden" byttes ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei, ikkje filformat. Fil- og mappenamn stort sett. Er litt pirken når det gjeld slikt :p

Edit: Eller jo forresten, filformat også

Endret av Zapticon
Skrevet
Nei, ikkje filformat. Fil- og mappenamn stort sett. Er litt pirken når det gjeld slikt :p

Edit: Eller jo forresten, filformat også

Smal sak å fikse med MediaMonkey.

Skrevet (endret)

Etter jeg fikk Mediamonkey har jeg egentlig ikke tenkt over hvordan filnavnene ser ut. De blir riktig i MM uansett, med mindre ripper har 100% Downs og det dukker opp som Untitled artist - track 1. Da blir jeg sur.

Sånn ser forresten filsystemet ut etter MM gikk løs på mappene:

post-37689-1230862672_thumb.jpg

Endret av Dorian Gray
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Du kan jo hanke inn no rein. :)

Skrevet
Etter jeg fikk Mediamonkey har jeg egentlig ikke tenkt over hvordan filnavnene ser ut. De blir riktig i MM uansett, med mindre ripper har 100% Downs og det dukker opp som Untitled artist - track 1. Da blir jeg sur.

post-37689-1230862672_thumb.jpg

Hmm, interessant. Men tek ikkje MM kun flac-filer?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Det har ikke stoppet deg før. :p

Skrevet

Hmm, interessant. Men tek ikkje MM kun flac-filer?

Nope, den har støtte for det man tar også MP3 og alle andre tenkelige filer. Jeg hører ikke forskjellen uansett når musikken kommer fra laptophøytalere. ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...