Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når KNM Narvik var i Murmansk så var det et par av matrosene som ble veldig fulle. De ble hevet ut av utestedet og slengt inn i en bil for å bli fraktet tilbake til fartøyet. Ene karen ville være ekstra snill med taxisjåføren og prøvde hele tiden å gi han penger. Han takket nei hele tiden og matrosen ble litt irritert over at de ikke ville ha pengene, han ble også litt overasket over at i russiske taxier så er det to personer.

Det hele viste seg at de to satt i en politibil, men matrosen var så full og trodde det var en taxi. Lite heldig situasjon å prøve å gi penger til russisk politi ^^

Skrevet
Vel, jeg er sikker på at jeg la meg når du stod opp ca da.. Har sovet sånn 6 timer, ikke noe å rope hurra for egentlig.. :)

Ah. Ok. Men likevel. oO

Jeg skulle gjerne holdt meg våken til vanlig "stå opp tid", for så å sove. Søvn er best på dagtid. x)

Skrevet (endret)

Minner meg om når moren min var i Bulgaria. Som alltid så har man med seg noe ekstra penger i tilfelle noe skulle skje. Disse pengene hadde hun lagt inni passet av en eller annen merkelig grunn. Ikke noe galt skjedde og hun fikk ikke bruk for dem og glemte dem helt.

Helt til hun kom til passkontrollen på vei ut. (Ja, i Bulgaria sjekker de passa nøye når du skal dra også.)

Hun leverte passet, med 2000kr inni til dama bak skranken som åpnet og satte opp et morderisk blikk. Hun trodde hun ble forsøkt bestukket og tilkalte selvsagt politiet...

Endret av -TLT-
Skrevet

Det må ha vært -maks- kjipt, TLT. oO

Seriøst. Å bli hanka inn av politiet i et annet land. Jeg hadde seriøst freaket. x)

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Det må ha vært -maks- kjipt, TLT. oO

Seriøst. Å bli hanka inn av politiet i et annet land. Jeg hadde seriøst freaket. x)

Det hadde vært litt morsomt å se på xD

Skrevet

Etter en tjue minutter med språkproblemer så fikk de løst opp i misforståelsen.

Rakk akkurat flyet. Men gøy tror jeg nok ikke det var :p

Skrevet
Det hadde vært litt morsomt å se på xD

Hadde det vel ikke. oO

Som om ikke jeg snakker dårlig nok både engelsk og norsk i normal tilstand. Forestill deg i freaket tilstand. oO

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...