Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Skrevet
PACMAN! Hay, TG til påska?

Absolutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BTW folkens, skaffet meg Guitar Hero Worldtour igår med alt tilbehør :D Utrolig morsomt spill med mange god låter :D Merket at det er Trommer som jeg må øve mest på for å mestre :p

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Er billettene til TG lagt ut?

Nei, de er enda ikke lagt ut.. Forhåpentligvis blir de lagt ut snart..

Skrevet
BTW folkens, skaffet meg Guitar Hero Worldtour igår med alt tilbehør :D Utrolig morsomt spill med mange god låter :D Merket at det er Trommer som jeg må øve mest på for å mestre :p

Hvorfor kalle det Guitar Hero Worldtour? Burde vært endret navn til Band Hero Worldtour :roll:

Skrevet

Hvorfor kalle det Guitar Hero Worldtour? Burde vært endret navn til Band Hero Worldtour :roll:

Er forsåvidt enig, teit å kalle det Guitar Hero når det følger med trommer og mikrofon i tilleg :p

Skrevet

Gah, jeg gruer sånn for å møte på skolen og prate med studieadm.

Selv om de virka snille og forståelige da jeg prata med dem på tlf på fredag, så er jeg nervøs og redd for det.

Skrevet

Hva er dette for en feilmelding å få da? :p Prøvde å gå inn på artikkelen om "AMD forbreder oppgradering" (hardware.no )

exception 'Exception' with message 'Could not find article with id 66516' in /home/lib/article/new/Article.php:395

Stack trace:

#0 /home/lib/article/new/Article.php(107): Article->load()

#1 /home/lib/article/new/Preamble.php(213): Article->__construct('66516')

#2 /home/lib/article/new/Preamble.php(114): Preamble->get('article')

#3 /home/lib/article/new/Preamble.php(316): Preamble->__construct(Array)

#4 /home/lib/article/new/PreambleContainer.php(72): Preamble::getPreamble(66516)

#5 /home/lib/article/new/PreambleContainer.php(112): PreambleContainer->assure()

#6 /home/lib/article/new/PreambleContainer.php(158): PreambleContainer->getPreambleByType('default', false)

#7 /home/tek/aether/sections/AetherSectionArticle.php(229): PreambleContainer->getDefault()

#8 /home/tek/aether/sections/AetherSectionArticle.php(102): AetherSectionArticle->generateMetaInfo()

#9 /home/aether/Aether.php(209): AetherSectionArticle->response()

#10 /home/aether/www/deployer.php(19): Aether->render()

#11 {main}

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...