Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide å ta en pils før jeg la meg etter nattskift før..men så sa bedriftslegen at alkohol gjør kroppen mere urolig og siden øl er vannavstøtende tørker man ut og må tisse eller drikke vann plutselig, og søvnen blir dårligere.

Skrevet
Noen som vet av et lovlig stoff/middel som virker søvninduserende, og som man ikke trenger resept for å kjøpe?

Circadin :D

Og det er ikke noe piss med 18årsgrense elns?

Sliter med og sove og er pisslei av preiket til foreldre om at "du må endre rutinene dine!", og er heller ikke så jævlig sugen på en legetime...

Av den grunn så har jeg idag bestemt meg for å døgne, slik at jeg ikke sovner i 4 tiden og våkner kl. 12 for å finne ut at "FAEN, jeg skulle ha vært på skolen for 3 timer siden".....

Skrevet

Jeg er her nå og da, er i overtrett-fasen og ler meg skækk på bash ;D

Vedder på at jeg har vekt alle i huset med den maniske latteren min, samt at tyttebærsnuten har slutta å sjekke nabohuset hver halvtime og begynt å sjekke dette i stedet :p

Skrevet (endret)

Note to self: Slutte å legge seg etter halv 1 på søndager.

Eeeeh, hva faen har skjedd med meg. Alle buksene mine er blitt for store rundt livet? White, nerdy, skinny, biatch?

Endret av Programvare
Skrevet (endret)
nåh mikkel. finni noe sted det er nattåpent ved deg enda nå da? ekke lenge te WOTLK nå

Må evt til Levanger for nattåpent :cry: GIEF bil... Anyhow, jeg skal ha egen svettis helg neste helg når det gjelder wrath.

Endret av Mikkel™
Skrevet
nåh mikkel. finni noe sted det er nattåpent ved deg enda nå da? ekke lenge te WOTLK nå

Må evt til Levanger for nattåpent :cry: GIEF bil... Anyhow, jeg skal ha egen svettis helg neste helg når det gjelder wrath.

Good! :D

Stikker til Ski før konserten i dag og bestiller på Spaceworld as well :D

Da har jeg 2 copies inc x) Får vel kanskje avbestille fra EB.

Og god morgen :)

Jeg må slutte å legge meg 2 timer før jeg skal opp :)

Gjest Slettet+9871234
Skrevet
Note to self: Slutte å legge seg etter halv 1 på søndager.

Gjekk jo heilt fint å stå opp i dag? :dontgetit:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...