Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

ARRRRR! Må bare poste en siste hardstyle link :love:

Zairon - Stand up

Ok. Det var siste. Lover!

Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp :ermm: Holder meg til Delphi >_>

halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt :p

btw, jeg kan litt c++.

Ha, COBOL all the way!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The Prophet: Da anbefaler jeg deg å høre noe fra dem ;)

MrLeftField: Pendulum :love: :love:

Dj_Dark: Jeg vet det, og bare tullet egentlig.. :p Pendulum har jo til og med kopiert fra seg selv, bare hør "The Terminal" og "Mutiny", samme tekst. Også har de jo samples fra div. filmer og slik i låtene sine.

Skrevet

Zairon - Stand up

Har prøvd å lære C++ lenge nå (flere år) men jeg gir alltid opp :ermm: Holder meg til Delphi >_>

halloooooo i lukan. C++ er ganske straight forward som c, c# og java ^^. Har du sitti og kasta bort tiden din på fortran, så skjønner jeg at du sliter litt :p

btw, jeg kan litt c++.

Ha, COBOL all the way!

LOL, rart du sliter med c++ :p Det er desverre c++, c, c#(.NET) og java som gjelder atm.

Skrevet

Zairon - Stand up

btw, jeg kan litt c++.

Ha, COBOL all the way!

LOL, rart du sliter med c++ :p Det er desverre c++, c, c#(.NET) og java som gjelder atm.

Huff ja. Jeg har prøvd å lære:

C++

C#

Java

Og har failet på alle :) Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL.

Skrevet
Hvorfor håper du det? Originalmixen er slettes ikke dårlig, så.

Blood Sugar! <3

... Remember Me <3

Fordi Bi-Polar -remixen fortsatt er bedre enn orginalen.. :p Liker egentlig ikke orginalen så godt.

Men Blood Sugar eier :D spesiellt nye mixen.

Skrevet

C++

C#

Java

Og har failet på alle :) Typisk, jeg greier bare sånne gamle språk som pascal osv LOL.

Jeg tror kanskje hovedgrunnen til at du feiler er at du ikke har OOP (Objekt Orientert Programmering) tankegangen inne. Alt i de språkene der er OOP. Hvis du er trygg på OOP, så er det fortsatt samme variabel deklarasjoner og slikt :) Metoder ser nok annerledes ut, tenker jeg.

Skrevet

C++

C#

Java

Jeg tror kanskje hovedgrunnen til at du feiler er at du ikke har OOP (Objekt Orientert Programmering) tankegangen inne. Alt i de språkene der er OOP. Hvis du er trygg på OOP, så er det fortsatt samme variabel deklarasjoner og slikt :) Metoder ser nok annerledes ut, tenker jeg.

helt riktig! har aldri fått fatt på det greiene der :p

Skrevet (endret)

For min del er det ca 20 t-skjorter med forskjellig logo/trykk, 3-4 dongeribukser som ikke er for små eller revet i stykker. Og masse sokker og boxere i en skuff.

Endret av Bytex
Skrevet
For min del er det ca 20 t-skjorter med forskjellig logo/trykk, 3-4 dongeribukser som ikke er for små eller revet i stykker. Og masse sokker og boxere i en skuff.

par skjorter og gensere og, kanskje? :p

Skrevet

20 bukser, derav 4 dressbukser

17 gensere

2 vester ^^

53 t-skjorter, dress-skjorter og buttondowns

2 suits

2 skjerf

2 hansker

12 par sko

Noen som vil regne ut hvor mange antrekk det er til sammen?

Skrevet (endret)
Noen som vil regne ut hvor mange antrekk det er til sammen?
Om du regner antall mulige kombinasjoner skulle det blii 2 849 280.

Du kan altså velge en god del stiler. :wee:

Endret av Knut Erik
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...