Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå er dere kjedelige..

Edit: de som jobber får jobbe, men de som ikke jobber burdte ut og leve livet og ha det gøy..

Endret av Melisma
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Se hva jeg stumbla over! Bilde av Lillium og "bartepingvinen" (den mangler bart da)

bird,child,monochrome-561077dfa16639390c7edb66b8ac7730_h.jpg

Skrevet

Virker ikke som om det er mange i stavanger som er ute å lever livet denne helga, i alle fall. Ikke ett eneste tilfelle av brukket nese, store kutt i trynet (blodige kunder er æsj) eller andre kampskader. Enda, vel og merke. For to uker siden var litt for mange ute. Ekkelt.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Kan jeg få ditt hvis du ikke skal spise det?

Skrevet (endret)

Den jenten der fortjener all skryt i verden. Bedre tiltak mot kristendommen har jeg ikke sett på lenge!

Men denne ensomme moderatorulven legger seg nå. Natta folks!

Endret av Snorre
Skrevet
Altså. Folk som sitter hjemme og koper en lørdagskveld er tapere, man skal ut og feste. Hva med de av oss som jobber lørdagskveld, da?

Og hva faen med at forumet driver og logger meg ut hele tiden? ._.

DU er en forbanna taper som sier alle er forbanna tapere fordi du tror du vet alt.

Janteloven er ennda i funksjon, tror jeg.

Sånn, der fikk jeg sakt det.

Skrevet (endret)

Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet?

Endret av Ferchie
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er man frustrert over dagens samfunn idag,Frenchie?

Skrevet
Sitter her med macbooken i senga og tenker på at fruktbarheten min råtner i stråling. uff ikke bra.

Jeg sitter her og ødelegger spermen min jeg også. Vurderer om jeg snart bør stikke og fryse ned noen dråper til eventuelt senere bruk. Koster det noe?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...