Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv.

Grand Danois? :p

Skrevet
Hunder er elsk...driver å leter etter hund selv, jeg vet åssen rase jeg ville ha..men samboeren min er ikke så glad i hunder som er på størrelse med kalv.

Lundehund ftw!

Ugler, Sjur. ugler.

Skrevet
Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen.

Tøft liv!

Skrevet

Grand Danois? :p

Voksen mastiff, hvis den er godt trent osv. så har du en meget maskulin og kraftig hund.

Men heller Grand D. enn Irsk ulvehund, Grand D. er verdens største og Irsk ulvehund er verdens høyeste.

Skrevet

Gi deg nå med de uglene :p

Jeg drømte at du ringte meg og skulle forklare meg om det i sjutida i morges, men jeg hørte ikke noe og ble bare irritert og våkna sur noen timer senere :p

Skrevet
Jeg hater folk som absolutt skal vekke andre på søndagsmorran. Blir bare jævla sur og gretten resten av dagen. Hadde jeg fått sove til jeg våknet kunne jeg vært glad og bli resten av dagen.

Tøft liv!

Ja, de forbanna brødrene kommer inn og skriker som et sant helvete. Og deretter "SETT PÅ LYSET OG TA DET RETT PÅ ØYA HANS!!1". Faen meg glad at lampa ikke virker eller hadde jeg kanskje slått ned en av de.

Skrevet (endret)
Voksen mastiff, hvis den er godt trent osv. så har du en meget maskulin og kraftig hund.

Men heller Grand D. enn Irsk ulvehund, Grand D. er verdens største og Irsk ulvehund er verdens høyeste.

Engelsk, da?

Jeg liker ulvehundene bedre enn Danois. Har aldri vært så veldig glad i hunder som henger med trynet, for å si det på den måten.

Endret av Pusur1993
Skrevet
Gi deg nå med de uglene :p

Jeg drømte at du ringte meg og skulle forklare meg om det i sjutida i morges, men jeg hørte ikke noe og ble bare irritert og våkna sur noen timer senere :p

Haha.

Rita er penest av alle hunder såh!

Skrevet

Tøft liv!

Ja, de forbanna brødrene kommer inn og skriker som et sant helvete. Og deretter "SETT PÅ LYSET OG TA DET RETT PÅ ØYA HANS!!1". Faen meg glad at lampa ikke virker eller hadde jeg kanskje slått ned en av de.

Hahaha, stakkars deg. xD

Skrevet

Enig med deg Programvare. Er det noe jeg virkelig HATER så er det og bli vekt når jeg kunne sovet med god samvittighet. "Du må stå opp, klokka er 12" er IKKE, og jeg gjentar IKKE en god nok grunn til og vekke meg på en fuckings søndag.

Bah, trøtt :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...