Llandari Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Har fått i oppgave å finne ut hvilke 4 typer historier alle nye filmer/bøker stammer fra.Jeg klarer ikke å finne det på nettet. Hvis noen skjønte det der da. Det må være fire, altså? Komedie, drama, tragedie og satire er det eneste jeg får til å stemme. Høres fornuftig ut spør du meg. Jeg kom ikke på satire, men de tre andre var det første jeg tenkte.
fargoth Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 *sint* *Kjersti Helen* *facebook* (...)jeg fikk forresten vite at hun har flyttet tilbake til Norge via facebook-profilen hennes." (...) "hun har planer om å marsjere inn i livet mitt igjen."Du kunne enkelt omgått hele problemet med å avstå tilbudet om å legge henne til som venn. Derfor har du bare deg selv å takke mener nå jeg.
A-Jay Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Det er en flue i rommet mitt og den elsker å plage meg! Aargh! Hat!!!111oneoneone Endret 4. september 2008 av A-Jay
fargoths_girl Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Var det et eget fag? :OHadde en tre ukers periode med det på steinerskolen, ja. Ah! Jeg savner Steinerskolen, noen få ganger, må jeg innrømme. Det er en flue i rommet mitt og den elsker å plage meg! Aargh! Hat!!!111oneoneone Du kan jo alltids fange den i en kopp/glass/e.l for deretter å slippe den ut i det fri?
fargoth Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Var det et eget fag? :OHadde en tre ukers periode med det på steinerskolen, ja. Ah! Jeg savner Steinerskolen, noen få ganger, må jeg innrømme. Bare 9 år til en eventuell reunion Det er en flue i rommet mitt og den elsker å plage meg! Aargh! Hat!!!111oneoneone Steg1: Reise seg å snu kroppen 180°. Seg2: Hente en avis, et blad, en DVD e.l og klaske den flat. Steg3: Ta litt papir av toalettrullen på skrivebordet å plukke den opp. Steg4: Kaste den knuste fluen ut vinduet, i toalettet e.l.
Skarstard Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) Hva skjedde med den forumtøstidslinjen til Tomat-Ulf? Endret 4. september 2008 av Skarstard
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Da har man spilt reserve for et dartlag i divisjonen under den man spiller i til vanlig. Passer bra med matchtrening frem mot EM i begynnelsen av oktober. Det skal bli så uendelig deilig, reise ned til Portugal - være borte fra maset på jobb i 2 hele uker. Jeg gleder meg.
Ballus Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Da har man spilt reserve for et dartlag i divisjonen under den man spiller i til vanlig. Passer bra med matchtrening frem mot EM i begynnelsen av oktober. Det skal bli så uendelig deilig, reise ned til Portugal - være borte fra maset på jobb i 2 hele uker. Jeg gleder meg. Kan det hende at jeg har sett deg på tv? Så noe dart greier på Eurosport eller SportN en gang.
NikkaYoichi Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Tror nok ikke det. Er første gangen jeg har råd til å reise nedover faktisk.
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Dog jeg kan se for meg at det hadde vært noe å bowle i kjole uten noe under.Må prøves ^^ for guds skyld!! kjøp deg en FIN kjole å bowle i da
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Dart er kutl det. Jeg har en sånn rar teknikk når jeg skal kaste da.. Kaster fra brysthøyde med armen innover. Ga det mening?
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 Tips til interresante dokumentarer jeg bør se? Sett litt på PBS sine ting i det siste. Noe jeg burde få med meg? Irak-krigen er av spesiell interrese for tiden.
Ferchie Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 hmm du har jo Generation Kill, ikke akkurat en dokumentar, men den gir endel innblikk. Ellers har du bigger, stronger, faster som gir et innblikk i amerikansk kultur og anabole steroider. Veldig intressant.
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 GK er sett. Faktisk likte jeg den så godt at jeg måtte se episodene flere ganger etter hverandre. BSF skal jeg sjekke ut. Takk for tipset.
Turtlis Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 (endret) L4r5: Denne! Endret 4. september 2008 av Zaroos
L4r5 Skrevet 4. september 2008 Skrevet 4. september 2008 L4r5:Denne! Ikke helt min greie, men får sjekke den ut. Akkurat nå så laster jeg en serie fra Historychannel som heter "Line of Fire"
Anbefalte innlegg