Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om fokus bank (ungdomskort) alltid sender brev når det kommer penger inn på konto? Kan jeg ringe å be dem stoppe slike brev? : |

Skrevet
Noen som vet om fokus bank (ungdomskort) alltid sender brev når det kommer penger inn på konto? Kan jeg ringe å be dem stoppe slike brev? : |

Er vell bare å ringe og spørre. Tviler ikkje på at det skulle være umulig.

Skrevet

Det er vel en av tingene med ungdomskort? De tar utgangspunkt i at du stort sett er blakk og at de må informere deg om at det er penger inne på kontoen nå? :p

Skrevet (endret)

Det skal nok være mulig ja, går iallfall og avbestille at du får brev hver måned (?) om kontoutskriftene :)

Endret av HaueR
Skrevet

I dag har jeg vært flink.

Jeg sto opp i normal tid (11:30), jeg spiste frokost og middag til normale tider, og det var ordentlig mat, jeg har jogget også har jeg vært sammen med venner.

Og nå driver mamma på og baker rundstykker. Saftig kveldsmat here i come!

Skrevet
Lurer på om kjønnshår på jenter kommer tilbake på moten en gang i fremtiden. Det håper jeg virkelig.

nei fy faen det håper jeg virkelig ikke. noe så ekkelt.

Skrevet (endret)

Ja.. Men hvis det blir mote, så kommer du til å syns det er tøft :) Slik som skinnjakker for tiden. Hvor har de vært det siste tiåret liksom? Eller sånne svære belter som man skal ha rundt livet. Ikke for å snakke om de rutete skjortene fra cubus alle går med for tiden! Ser ut som noe oldefaren min kunne tatt på seg... Jaja.. bare vent. snart er hår IN AND HAPPENING.

Endret av prada8
Skrevet
Ja.. Men hvis det blir mote, så kommer du til å syns det er tøft :) Slik som skinnjakker for tiden. Hvor har de vært det siste tiåret liksom? Eller sånne svære belter som man skal ha rundt livet. Ikke for å snakke om de rutete skjortene fra cubus alle går med for tiden! Ser ut som noe oldefaren min kunne tatt på seg... Jaja.. bare vent. snart er hår IN AND HAPPINING.

nei kjønnshår forblir borte. æsj... klær er ok hvis man vil, men kroppshåret forblir borte fra mitt kjønn i alle fall... isj..

Skrevet

Greit nok med en liten stripe eller noe sånt lurt. Men full skog? HELL NO.

For og sitere Jørg-1 fra Tungtvann "Her trængs det trimming før det bi no!"

Btw, hjembakte rundstykker, nystekte sådan, med brunost = WIN WIN WIN.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...