Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det kan selvsagt bare være ett skalkeskjul. :fun:

ikeksant. så KANSKJE jeg har rett til å bli litt redd? :p

Selv tror jeg at Nikka er snill som et lam. :wee:

jeg å egentlig, men kan aldri være FOR sikker:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er på tide å rydde litt opp i veska mi ... Skulle stikke hånda ned i veska for å finne nøklene mine, og dro opp hånda klint inn i våt og ekkel tyggegummismørje ... Og den tyggegummien har en random fyr faktisk valgt å forsyne seg av :p

Skrevet (endret)

Forumposten Tidende har i dag denne hovedsaken:

NikkaYoichi innrømmer at han KAN være pedofil!

Utover dette har han ingen kommentarer. FPT vil forfølge denne saken ytterligere og regner med å få kommentarer fra hans medbrukere.

Har du tips i saken? FPT trykker DIN historie!

Endret av L4r5
Skrevet
Hei Menial :wee:

Joda, det triller og går. *trille ned bakken*

Kanskje jeg skal ta en dagstur til Kristiansund om jeg blir her en stund. Er litt småkjedelig å bare sitte her mens typen er på skolen. 8D

Ja, du får gjøre det:D Hadde vært gøy, det.

Og ja, det blir vel litt kjedelig i lengden. Men du er velkommen hit når som helst^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
Forumposten Tidende har i dag denne hovedsaken:

NikkaYoichi innrømmer at han KAN være pedofil!

Utover dette har han ingen kommentarer. FPT vil forfølge denne saken ytterligere og regner med å få kommentarer fra hans medbrukere.

Har du tips i saken? FPT trykker DIN historie!

FRP har vist sin intresse til denne nykommeren.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hadde fri idag jeg :)

Så din plan om å være flink iår gikk til helvete Vaage?

Skrevet

Flabbs: Selvsagt har du rett til å være skeptisk til en tilfeldig forumist. Jeg kan jo faktisk ha tatt identiteten til den fyren jeg gir meg ut for å være også.

Lars: Haha! Jeg synes bare du er genial jeg. Når kommer du til Trondheim for en fest? :) lol

Skrevet
Flabbs: Selvsagt har du rett til å være skeptisk til en tilfeldig forumist. Jeg kan jo faktisk ha tatt identiteten til den fyren jeg gir meg ut for å være også.

Lars: Haha! Jeg synes bare du er genial jeg. Når kommer du til Trondheim for en fest? :) lol

ikkesant. vet aldri. å når du sier sånn blir jeg enda mer skeptisk:P

Skrevet
Aner ikke. Aldri vært i Trondheim faktisk. Må bli en gang jeg har ekstra mye penger liggende og slenge.
Skrevet

L4r5, da syns jeg du kan sette deg på første tog nordover, slå ned en minstepensjonist for cash før hu spiller de bort på bingo, så er du good to go.

Evt. kan du strippe på cam.

Skrevet

Hvis jeg kan tjene penger på det så sure, why not.

Men jeg aner ikke hvor jeg finner folk som er villig til å betale for å se meg da. :p

Skrevet (endret)

kjappe seg posten! ingen som kunne skate før i morra, så jeg har egentlig ikkeno å gjøre...

Jeg skulle rydde og finne fram ting og sånt, men det gidder jeg ikke ennå :p

edit: mongofeil

Endret av Shikaru
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dont look at me! :p

Skrevet

Hvis jeg kan tjene penger på det så sure, why not.

Men jeg aner ikke hvor jeg finner folk som er villig til å betale for å se meg da. :p

Let, og du finner.

Jeg fant ;D

Om tyskere er interessert i å se en kvapsete, bleik og chubby gutt som meg strippe på cam og betale for det, så burde du klare deg enda bedre :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...