Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nora: Det er litt småsexy :p

Men ganske så kinky også :ohmy:

Jenter pleier vanligvis ikke å være åpne med sånt..

Med mindre du ikke kødder da :hmm:

Smileys FTW :woot:

Du din kåte unge :p

Kinky nei! Det er awesome :cool:

Jenter som er her er som regel åpne :shrug:

:innocent:

did you get my secret message? :D :D :p :p

Skrevet
Kødder ikke. Jeg ble kjempeglad når jeg så det. Har savnet noe slik rundt her leeeenge. Og nå er den her :D

Damn girl :p

Go for the Sybian :thumbup:

Skrevet (endret)

And film it!

:D

still trying to gief you teh message :) :)

Endret av Snorre
Et antall smileys fjernet grunnet overdrevet bruk
Skrevet

And film it!

:D :D :D :D

:p :p :p

still trying to gief you teh message :) :)

Im not getting it:P

Med mindre du mener at man kan få seg litt action ved hjelp av diskusjon.no (om det måtte være virtuelt eller ekte :dribble: )

pm ftw

Skrevet (endret)

Rolig med smileybruken nå da! For de som ikke har lest retningslinjene, eller rett og slett glemt dem, følger det en liten oppfriskning:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.
Endret av Snorre
Skrevet
Rolig med smileybruken nå da! For de som ikke har lest retningslinjene, eller rett og slett glemt dem, følger det en liten oppfriskning:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Illustrering av seksuell begeistring burde være et godt unntak

Skrevet (endret)
hahaha så fort ei jente nevner at hu skal handle sexleketøy så går gutta spinnville i tråden :p

Men så fort jeg sier at jeg har kjøpt meg nytt leketøy, så stikker alle guttene :(

Endret av mrbjoern
Skrevet
Slapp nå av da, gutter. O_O

All serious: Hva skal man med leketøy når man har massasjedusj =/

Det her blir bare bedre og bedre :D !

Skrevet
Slapp nå av da, gutter. O_O

All serious: Hva skal man med leketøy når man har massasjedusj =/

heller leketøy enn dusj mener nå jeg.

Var å leketøy shoppa i dag faktisk. var gøy:P

Skrevet
Kjæresten min gjør en veldig god jobb :D Men kan jo bli mer spennende hvis vi skaffer oss litt ekstrautstyr :D

Selvfølgelig. Ingenting i veien med det! Bare krydder det. ^^

Wat nao. Dusj er superb! Skal lete lenge etter en bedre dusj enn min, altså. *kosepådusjhodet*

Skrevet
Kjæresten min gjør en veldig god jobb :D Men kan jo bli mer spennende hvis vi skaffer oss litt ekstrautstyr :D

You crushed edinho's life...

Men om noen skulle ha mangel på leketøy så stiller jeg opp! Send pm :)

Skrevet
You crushed edinho's life...

Men om noen skulle ha mangel på leketøy så stiller jeg opp! Send pm :)

Stiller du som leketøy? Eller stiller du opp for å betale leketøy?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...