henbruas Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg har Oreo også! Oreo er dritgodt, men så mettende at du til slutt ikke orker å gjøre noe som helst.
min sin Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg har Oreo også! Oreo er dritgodt, men så mettende at du til slutt ikke orker å gjøre noe som helst. må ha melk til...
Ballus Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg har Oreo også! Oreo er dritgodt, men så mettende at du til slutt ikke orker å gjøre noe som helst. må ha melk til... Har melk^^ Endret 6. august 2008 av Ballus
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kan ikkje nokon kaste litt toblerone til meg? Har plenty av mjølk, bur tross alt på ein gard Swell rocks!
min sin Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 noe som ikke har noenting med hverken melk eller kjeks og sjokolade å gjøre; skal flytte sammen med kjæresten så fort vi får tak i en leilighet
Snorre Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Eneste som duger av Tobleronene er jo den hvite deilige. De andre smaker bare vanlig sjokolade. Men hvit sjokolade derimot, det er toppen av lykke kan jeg fortelle eder.
min sin Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 liker egentlig ikke toblerone så veldig... det derre honning hintet i smaken...
Espen pai Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 noe som ikke har noenting med hverken melk eller kjeks og sjokolade å gjøre; skal flytte sammen med kjæresten så fort vi får tak i en leilighet HAHA! I win! Flytter sammen med min på fredag
Zapticon Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Kunne ønske jeg også kunne flytte ut... Heime hjå mor og far du og?
Demantios Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jeg bor for meg selv om 8 dager 4 her! pwnd! bo på hotell en stund =]
Anbefalte innlegg