Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det-hadde-holdt-med-et-nei=)

Har en tendens til å være litt negativ. Hvorfor bindestreker?

Space-knappen-er-ødelagt.....

Skrevet
Det-hadde-holdt-med-et-nei=)

Har en tendens til å være litt negativ. Hvorfor bindestreker?

Space-knappen-er-ødelagt.....

Må du slutte å bli aggresiv når du spiller!

Skrevet (endret)
Hylo, det har jeg alt gjort, men siden jeg bare bor på hybel og er en gnien jævel som ikke orker å betale penger for å bo på hybelen sommeren over, så flytter jeg hjem i de 3 månedene det er ferie.
Prioriteringer.

Det suger uansett å bo med sånne folk.

Fatter'n har stjålet snus av meg, men da har jeg tvunget ham til å kjøpe et tårn til meg.

Endret av Hylo
Skrevet

Hvordan klarer folk å ødelegge tangentbordet ved normalt bruk? Hører stadig folk slår i filler tangentbordet når de suger på LAN-Partys ;)

Skrevet

Bare en uke elns til jeg flytter :D

Fant en liten hybel der jeg er for meg selv, i fossegrenda. har tilogmed veranda og parkeringsplass :woot: Må få fikset opp sykkelen, er vel 5km til gløs elns. Forslag til sykkelbutikk i trondheim? Trenger nye bremser og lås.

Skrevet

Åh, jeg har lås. Med egen nøkkel som resten av familien ikke skal ha tilgang til, men da jeg kom hjem sto det en nøkkel i døra mi, så jeg går ut fra at noen har tatt seg friheter og "lånt" nøkkelen min ved et tidligere tilfelle og fått den kopiert eller noe.

Skrevet
Det er så varmt at jeg har lyst til å kle meg naken, for så å gaffe fast frossenvarer til kroppen min.

Do it! Og ta bilde!

Skrevet (endret)

Jeg second-er Lars' kommentar.

Jeg lurer på om det er mulig å anmelde noen for seksuell trakassering på et forum.

Endret av Pusur1993
Skrevet

Det JEG lurer på er hvorfor samfunnet er blitt så prippent at man ikke kan spøke med seksuelle ting, flørte, tulle eller noen ting uten å være redd for å bli anmeldt for trakkasering.

Skrevet (endret)

Du er kanskje ikke, men hva med andre? Det er postet utallige slibrige kommentarer i diverse SO-tråder. Hva om det hadde kommet en som ikke tok spøken?

Men nå føler jeg at jeg blir litt vel alvorlig for en søndagskveld.

Faen. Det landet en flue på hånden min. Jeg slo etter den. Voldsomt så mye flueinnvoller man kan få på seg av slikt.

Endret av Pusur1993
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...