Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Aldri, aldri, aldri...*berolige seg selv*

Du skal igjennom det en dag du også, så det er bare å sjekke ut! :D Litt jævlig når de må klippes eller når de revner.

Skrevet

Du skal igjennom det en dag du også, så det er bare å sjekke ut! :D Litt jævlig når de må klippes eller når de revner.

NEI!

Sjur: NEI

Skrevet (endret)

Er det ikke artig med alle de som er så sikre på at de aldri aldri vil komme til å få barn?

Jeg tror like mye på de som jeg tror på 15-åringene som er overbevist om at den hjemmelagde tatoveringen de lagde med passer og kulepenn kommer til å være like kul når de er 40.

Endret av L4r5
Skrevet
Nei kanskje ikke i år eller neste år, men en dag blir du å få barn! :) Det tør jeg faktisk å vedde på.

Nei, det er faktisk ikke sikkert.

Skrevet (endret)
Er det ikke artig med alle de som er så sikre på at de aldri aldri vil komme til å få barn?

Jeg tror like mye på de som jeg tror på 15-åringene som er overbevist om at den hjemmelagde tatoveringen de lagde med passer og kulepenn kommer til å være like kul når de er 40.

Kommer vel til å være single resten av livet jeg.

Er lat og kort, og kanskje ikke så veldig godt trent.

167 og 50kg.

Ikke direkte feit :p Men kanskje veldig utrent.

Endret av Terje92
Skrevet

NEI!

Sjur: NEI

Men de er jo så søte ...

Skrevet

Kommer vel til å være single resten av livet jeg.

Er lat og kort, og kanskje ikke så veldig godt trent.

167 og 50kg.

Ikke direkte feit :p Men kanskje veldig utrent.

Det er snakk om jenter her :p Det er de som skal igjennom det.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Alle kan få seg kjæreste om de vil :)

Bare se på Knut Borge

Skrevet (endret)

Og meg!

Edit: Man quoter ikke innlegget over... *bangs head into wall*

Endret av -Torb
Skrevet

Jeg kan sannsynligvis aldri få barn, hurra.

Vi kan godt prøve om du vil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...