Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Supert. Da tar vi det om 20 år, da?
Meg nå, Aalton om 10 år, og så Eple 10 år etter det? Greit, da vet jeg hvor lang makstid vi har. .P
Skrevet
Meg nå, Aalton om 10 år, og så Eple 10 år etter det? Greit, da vet jeg hvor lang makstid vi har. .P

Du vil jo ikke gifte deg før om 5 år uansett, da. :roll:

Skrevet
Sånn er det alltid. De lurer deg med under falske løfter, og så slår og biter de. :p

Jeg biter ikke så hardt! Du fikk jo ikke merke en gang!!

Skrevet
Nora har en merkelig lyst til og kutte av kjønsorganer, så den type smerter vil jeg unngå :(

Det hører jo med i et forhold. Skjønner henne godt, jeg.

Hei, NgZ! Kom hit litt! :innocent:

Skrevet
Jeg er redd for og dø!
Sånn er det alltid. De lurer deg med under falske løfter, og så slår og biter de. :p

hun var veldig snil og kosete i starten... men... men... :cry:

nå er hun bare ond :cry:

Skrevet
Du vil jo ikke gifte deg før om 5 år uansett, da. :roll:
Jeg skal ikke gifte med før jeg er 25, og ikke få barn før jeg er 27. Tidligst. Egentlig tror jeg jeg bør la være å få barn. Tror ikke jeg vil meg selv så vondt
Skrevet
Hva med kattemat? :-|

Tror du ikke jeg tar vare på de eller? Er igjen litt tørrfor. Det holder til jeg har spist. Så får jeg kjøpe 15 kg kattemat etterpå. Quark kan bare knaske på en gulrot imens. livretten hennes. :p

Skrevet
Jeg skal ikke gifte med før jeg er 25, og ikke få barn før jeg er 27. Tidligst. Egentlig tror jeg jeg bør la være å få barn. Tror ikke jeg vil meg selv så vondt

Det er 5 år til. Eller nesten 4, da, men uansett.

Skrevet
Jeg biter ikke så hardt! Du fikk jo ikke merke en gang!!
Joda. Sier vi.

Det hører jo med i et forhold. Skjønner henne godt, jeg.

Hei, NgZ! Kom hit litt! :innocent:

Du vet da at jeg holder meg unna når du har skarpe gjenstander i hendene. :roll:

hun var veldig snil og kosete i starten... men... men... :cry:

nå er hun bare ond :cry:

Lage klubb? :wee:
Skrevet
Hva med kattemat? :-|

Tror du ikke jeg tar vare på de eller? Er igjen litt tørrfor. Det holder til jeg har spist. Så får jeg kjøpe 15 kg kattemat etterpå. Quark kan bare knaske på en gulrot imens. livretten hennes. :p

Jammen da så! :D

15 kg. Jøsses. De spiser en del, mao? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...