Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Til sommer'n tror jeg jaggu at jeg skal prøve majones på soft-is eller noe slikt. Mmmm... Blasfemi!! Softis kan bare spises med sjokolade eller lakris-strø.
BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg misforstod helt, jeg. Trodde NgZ var jenta og Kibs var gutten. Har du sagt det til ham Kibs? Firkanta du er da! Man kan da ha en mann + en elsker på si!
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Det er jo 10 år til, da. Og det er like ille den gang som nå.. Jeg bruker det på alt, pomesfrites bruker jeg majones som dressing, jeg har majones på alt jeg spiser, så godt som
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg misforstod helt, jeg. Trodde NgZ var jenta og Kibs var gutten. Har du sagt det til ham Kibs? Hvordan i all verden har du fått det intrykket?
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Blasfemi!! Softis kan bare spises med sjokolade eller lakris-strø. Nei fy faen, den lakrisen skal du få billig av meg veit jeg. Tror nok det blir majones og jordbærstrø til sommer'n gitt! Kanskje sjokolade og. Ah...
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Firkanta du er da! Man kan da ha en mann + en elsker på si!Det er absolutt ikke tillat.
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg misforstod helt, jeg. Trodde NgZ var jenta og Kibs var gutten. Har du sagt det til ham Kibs? xD Mange som har trodd det, tror jeg. Og det er like ille den gang som nå.. Jeg bruker det på alt, pomesfrites bruker jeg majones som dressing, jeg har majones på alt jeg spiser, så godt som Barbar. Hvordan i all verden har du fått det intrykket? Det KAN ha noe med noen kniver og sånn. Nei fy faen, den lakrisen skal du få billig av meg veit jeg. Tror nok det blir majones og jordbærstrø til sommer'n gitt! Kanskje sjokolade og. Ah... Syke, syke, syke, syke mann.
Underpants Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Jeg misforstod helt, jeg. Trodde NgZ var jenta og Kibs var gutten. Har du sagt det til ham Kibs? Hvordan i all verden har du fått det intrykket? Kibs har så mørk avatar og i SO6 var alle slemme mot meg bortsett fra deg, så tenkte at du ikke var gutt. Veit jo åssen det er nå, da. Sorry.
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Firkanta du er da! Man kan da ha en mann + en elsker på si!Det er absolutt ikke tillat. Liek you'd know.
Fisk1 Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Syke, syke, syke, syke mann. Ja du, det... Det du. Ja...
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Tror nok det blir majones og jordbærstrø til sommer'n gitt! Kanskje sjokolade og. Ah...Jordbærstrøet er jo så kunstig. tuttu-frutti er godt. Men soft-is med sjokolade er nå det beste. Nam. :
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 (endret) Jeg tror jeg skal holde meg unna majones på iskrem, selv om det ikke er dårlig idè Endret 12. januar 2008 av Aalton
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Kibs har så mørk avatar og i SO6 var alle slemme mot meg bortsett fra deg, så tenkte at du ikke var gutt. Veit jo åssen det er nå, da. Sorry. Det er fordi jeg har en mørk sjel. *prøve å skape litt mystikk* Jeg nekter å tro at NgZ var snill. Det er rett og slett umulig for ham. Oo
Herr Brun Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Majones er utrolig undervurdert! Bruker det på brødskiva nesten uansett hva slags pålegg det er. Aaaah, ja fy fader! Endelig en av samme mening, majones skulle funnes på tilitersflasker. Phew! Vi har 20litersøtter med majones på jobben vi =)
Aalton Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Bytte nick til Slaskepus? ATTENTIONWHORE passer vel bedre?
Kibs Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Ja du, det... Det du. Ja... Oo Jordbærstrøet er jo så kunstig. tuttu-frutti er godt. Men soft-is med sjokolade er nå det beste. Nam. : Her har man noen som har skjønt det. Jeg tror jeg skal holde meg unna majones på iskrem, selv om det ikke er dårlig idè Takk og lov.
BakerHansen Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Når vi snakker om soft-is her! Hva i helvete er greia med å ha lakris på softis? Har jo blitt helt vanlig i isbuler? Sånn ekkelt lag med lakris utapå! Noen som har prøvd? *lage seg en ny skive med majones*
NgZ Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Kibs har så mørk avatar og i SO6 var alle slemme mot meg bortsett fra deg, så tenkte at du ikke var gutt. Veit jo åssen det er nå, da. Sorry. Hører du, kibs? Jeg er snill. Jeg skal vurdere å tilgi deg. Liek you'd know. Selvfølgelig.
Deadringer Skrevet 12. januar 2008 Skrevet 12. januar 2008 Så dette er forumkafèen altså. *kaste i seg beroligende*
Anbefalte innlegg