hawaii2k Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hvilken farge? Si det er rosa, si det! Du vet du har lyst.
b-real Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Selvom jeg kan tenke meg å tørke 80 åringer i ræva ikke akkurat er drømmejobben... <.<Er mer det å hjelpe de eldre i den siste delen av livet sitt og gjøre det bra for de som har stått på og slitt og gjør at du kan gå hjem med en jævlig bra følelse i magen etterpå at du er ferdig på jobb.
Campin Carl Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Lurer på om jeg skal prøve og mekke noe morsomt noe i gmod før jeg legger meg
Melisma Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 har ikke hjerte til å ha slik jobb, hadde blitt altfor knytta til dem.. dessuten hadde jeg vært livredd for å gå inn på noen som hadde sovna inn eller no sånt.. folk sier man blir vant til det, men nei.. ikke jeg!
edge Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Damn. Synes synd på Tierry Henry nå. Kjipt å miste gleden SÅ fort
Melisma Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 jeg tror jeg bare hadde gått rundt og grini hele dagen.. synes så synd på de gamle.. de får ikke den respekten og de godene de fortjener, pluss at jeg har issues med det at folk "stuer" vekk foreldra sine.. ja, noen har vel ikke noe valg heller, men jeg tror ikke jeg kommer til å ha hjerte til å sende mine på gamlehjem hvis den tiden kommer..
b-real Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 jeg tror jeg bare hadde gått rundt og grini hele dagen.. synes så synd på de gamle.. de får ikke den respekten og de godene de fortjener, pluss at jeg har issues med det at folk "stuer" vekk foreldra sine.. ja, noen har vel ikke noe valg heller, men jeg tror ikke jeg kommer til å ha hjerte til å sende mine på gamlehjem hvis den tiden kommer..Første dagene kommer til å være drit ja, men det er slettes ikke alle som har kapasitet til å ta hånd om familien og det er som oftest sykdom inn i bildet der fagfolk trengs dessverre for å håndtere ting og tang.Så er det forskjell på folk også da...noen får flerfoldige besøk iløpet av en dag mens enkelte kommer aldri på besøk.
Melisma Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 pluss at noen er "voldelige" har jeg hørt av folk jeg kjenner som jobber med gamle, de har fått seg en dask eller 2 ja
Sirslask Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Da hadde jeg kommet meg på nettet på hotellet, skjer?
b-real Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Voldelige personer er det ja. Har vel siden juletider gått "vakt" for en person som kan få seg noen tulltak til tider, har fått meg noen real slag ifra h*n men det må til, kan ikke la de som går på jobb gå i frykt. Er noen som tar til slike ting ja, det kommer veldig mye an på hva slags type avdeling du er på og hvor oppegående personene er. Har flere ganger kommet av jobb med kloremerker og slikt, men de er syk...er en grunn for at de er der. Jobber ikke der for å bli rik eller gjøre en karriere innenfor helsevesenet, heller det å delta litt og hjelpe. Da hadde jeg kommet meg på nettet på hotellet, skjer? din mamma savner deg. Ring hjem ^^
chokke Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Jøss. Fotball var spennende . Er det kamp neste helg og? Håpe på det. Hah. 3/4 Fritzl. Endret 13. juni 2008 av chokke
b-real Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Hah. 3/4 Fritzl. Vedkommende fikk iallefall sigaretter
Eplekaka88 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Heisann^^ Kan nokken finne en bakgrunn? Eit bilde av ein "knust skjerm". Slik at de ser ut som om skjermen er knust?
Gavekort Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Heisann^^ Kan nokken finne en bakgrunn? Eit bilde av ein "knust skjerm". Slik at de ser ut som om skjermen er knust? WOW, du minner meg om de stygge jambareklamene, du mangla bare capslock on..
b-real Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Heisann^^ Kan nokken finne en bakgrunn? Eit bilde av ein "knust skjerm". Slik at de ser ut som om skjermen er knust? Nei vi kan ikk edet.
Eplekaka88 Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Heisann^^ Kan nokken finne en bakgrunn? Eit bilde av ein "knust skjerm". Slik at de ser ut som om skjermen er knust? WOW, du minner meg om de stygge jambareklamene, du mangla bare capslock on.. HAHA!!!
b-real Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Sånn...da var flybilletten bestilt og så blir det hotell-tingen i morra...tror jeg. *gjesp*
Hashtægg Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Noen som har sett "the river house", eller hva den het? Jeg syntes den var veldig søt.
Anbefalte innlegg