Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lars: Jeg drikker ikke. Jeg har fremdeles resten av spriten fra nyttårsaften. oO

Og selvsagt, KibsPibs. Cola på glassflaske er den eneste virkelig gode colaen. ^^

Fixed. :dremel:

Which reminds me... *hente en ny flaske i kjøleskapet*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
U9: Du vet at du skal drikke med meg i sommer, sant?
Dream on. x)

Er du som meg, NiePie? Som sliter med alkohol etter en fest en gang? :!:

Edit: Glemte å kalle deg NiePie. :ohmy:

Korrekt det, KibsePibs. x)
Skrevet
Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie :D

Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^

Skrevet
Ehm. Leste Silmarillion, en av valiene heter Nienna. Kjente meg litt igjen i henne (en jævla sippunge. 8D), tok det som nick på internett. Fikk venner på internett, som lagde kjælenavnet "Nie". Også bare endte jeg med å bruke det. ^^

Hmm.. Jeg som trodde jeg hadde løsningen :p Jaja, men kult da. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så kreative :ohmy:

Skrevet
Du Nie, hvordan kom du på navnet ditt? Oppdaget en dag at jeg skrev "nei" feil, og da ble det Nie :D

Greit å ha noen andre å skylde på dersom man skulle gå lei det.

Jeg har ikke det...

(Ikke at jeg har planer om å gå lei heller)

Skrevet

Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hey u

Skrevet (endret)

Lage klubb, NiePie? :love:

Hmm.. Jeg som trodde jeg hadde løsningen :p Jaja, men kult da. Skjønner ikke hvordan folk klarer å være så kreative :ohmy:

Nei. Tenk de som greier å tenke ut noe annet enn fornavnet og fødselsåret. :ohmy:

:tease:

Altså. Jeg skylder bare på andre for inspirasjonen. Jeg liker Nie. Jeg kan godt finne på å presentere meg som Nie, er jo folk som kaller meg det irl også. x)

Er en person som kaller meg Kibs irl. Og det er ikke så ofte. :(

*misunnelig*

Endret av Kibs
Skrevet (endret)

Heisann... har nok solstikk jeg, huet verker som satan og er skjitvarm... Comfort me :(

EDIT: Jeg har Line6 POCKET POD I BOKS! :D

Trenger bare å kjøpe den!

Endret av Binko
Skrevet
Men du heter egentlig Unni, er det ikke så?
Hyyyysj. :ph34r:

Lage klubb, NiePie? :love:

Er en person som kaller meg Kibs irl. Og det er ikke så ofte. :(

*misunnelig*

I'm in. Og trikset er å si "Kibs" når du hilser på folk. ^^
Skrevet

Altså, er jo ikke mye jeg kan gjøre med navnet mitt... Kunne jo kallt meg Hora, men sier seg liksom selv hvorfor jeg ikke gjør det...

Skrevet
Altså, er jo ikke mye jeg kan gjøre med navnet mitt... Kunne jo kallt meg Hora, men sier seg liksom selv hvorfor jeg ikke gjør det...

Fordi du er så billig at du ikke tar betalt?

:tease:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...