Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og ja allmektige Gudinne, sørlandet er varmt..

og jeg er ikke et dyr, men et komplisert vesen kjent som "det sorte hull"

Sørlandet er varmt, sorte hull er smådyr, og sørlendinger har ekle tastatur. ^^

Nie: Du bare sniker deg ned til sørlandet, du! :( Når kommer du tilbake?
Mandag morgen, var planen. x)
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

NiXx: Bare fordi vi gifter oss betyr det ikke at jeg kommer til å lage mat til deg! Hva er det du tror om meg? :ohmy:

Nie: Lyst til å hjelpe meg å slakte postkort/bokomslag som jeg har laget så jeg kan snakke om det på prøveeksamen? x)

Skrevet
Nie: Lyst til å hjelpe meg å slakte postkort/bokomslag som jeg har laget så jeg kan snakke om det på prøveeksamen? x)
Funker det. Når har du prøveeksamen?
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Godt spørsmål. De jævlene har ikke skrevet meg opp på it's. Tirs/ons/torsdag.

Skrevet
NiXx: Bare fordi vi gifter oss betyr det ikke at jeg kommer til å lage mat til deg! Hva er det du tror om meg? :ohmy:

Jeg bare beordrer deg på en pen måte =(

og Nie, sorte hull er stoooooore.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Legg det ut da. Du går media?

Gjør det ja. Har egentlig lovet "modellen" å ikke legge det ut noen steder da, selv om det ikke går an å se hvem det er. :p

Skrevet

Aaaah. Bokomslaget med Heidi! Jenny, amairaight?

Men, nå skal Nie spore opp dusjen, og ture til sentrum i en helt ukjent by. Kryss fingrene for meg. x)

Skrevet
Gjør det ja. Har egentlig lovet "modellen" å ikke legge det ut noen steder da, selv om det ikke går an å se hvem det er. :p

Ah! Forstår. Går media selv, så jeg syns det er litt interessant å se andres produkter. ;)

Skrevet

Ah! Forstår. Går media selv, så jeg syns det er litt interessant å se andres produkter. ;)

Du kan få se melke-produktene mine?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nie: Nei, det var Sebrapiken. Jeg skal krysse fingrene for at du blir voldtatt bak en container i en mørk gate.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Nei, agurk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...