Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Haha, minner meg om den gangen jeg og to venner dro på butikken og kjøpte bananer, kondomer og kløvervaselin. Dere skulle sett ansiktet på han som satt i kassa da vi kom leiende xD

Russeknute eller bare "Hey, vi kjeder oss"? ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minner meg om den gangen jeg måtte kjøpe bananer og kondomer på bensinstasjonen =/...
Haha, minner meg om den gangen jeg og to venner dro på butikken og kjøpte bananer, kondomer og kløvervaselin. Dere skulle sett ansiktet på han som satt i kassa da vi kom leiende xD

Aww, minner meg om den gangen meg og en venninne gikk hånd i hånd og nusset hverandre og kjøpte agurk, kondomer og kløvervaselin. :wee:

Huhu, ser for meg ansiktet til han/hun bak kassa da dere kjøpte det :D

Skrevet
Jo.. php er jævelig kult :p men også nyttig ^^

Får vi en smakebit av sida du lager btw? =P

Neh, ikke før klienten har fått siden sin levert :p Er en del annet småtteri jeg driver med og, men ikke noe verdt å nevne. Får vi link til UB-siden din, eller? :D

---

DemoniZer: Velkommen til deg óg! Og det at du ikke kommer til å være aktiv i denne tråden... Vi får se :p

Jeg hadde 3575 poster i SO6, og flere i tidligere versjoner. Tror det holder.

Ha det strålende folket.

Åffår?! Du har å grine om kaffetørst trøtthet kl 08:15.

Nå drikker jeg kaffe fra 07:15 om morgenen.. Skal jeg klage enda tidligere da eller?

Skrevet (endret)
Jeje, husarbeidet venter. Arbeidsledig ftw. :fun:

Grunnen til at jeg sitter her er at jeg er syk. Nyser så jeg brekker meg til tider, og halsen er sår.

Jeg hører på hotel california atm.

Endret av KittyCat
Skrevet
Så.. Hvilken musikk hører dere på atm?

Akkuratt nå, In flames med the quiet place ^_^

Den er fin<3

theMissMeister : Hva skal reklamen være om? Og går du på filmfordypning eller noe?

Skrevet
Noen som har en bra ide til reklame film...

har litt problemer:P

Noe typisk Rema 1000 kanskje? Det enkleste er ofte det beste :!:

Eller Kiwi: kjapp trygt og ikke veldig billig

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...