Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen som merker at Daniel har skrevet i ti minutter nå?

Begynner å håpe på et innlegg av dimensjoner.

EDIT: BLAST! THOU SHALL Buuurn in the poisonous flames of THWART, SKARSTAD! HEAR MY WORDS!

Kanskje søte Daniel trykte på "reply" og gikk for å ta seg en køpp kaffi? Eller kanskje han nevner antall primtall fra 1-789 på rams?

Endret av Binko
Skrevet

Du store alpakka! Frisk luft og lett regn gjorde godt. Jeg må slutte å innbille meg selv at det ikke gjør det!

Jeg fant penger i ei lomme og har nå melk og egg og skinke og stæsj klart til omenammisletten jeg fant og lagde forleden og som er den første omeletten på flere år jeg har likt ^^

Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :O

Skrevet
Du store alpakka! Frisk luft og lett regn gjorde godt. Jeg må slutte å innbille meg selv at det ikke gjør det!

Jeg fant penger i ei lomme og har nå melk og egg og skinke og stæsj klart til omenammisletten jeg fant og lagde forleden og som er den første omeletten på flere år jeg har likt ^^

Og nå har jeg boller og angrer på at jeg ikke bøffa mammas kjevle da jeg flytta ut for hvordan skal jeg fikse gjærbakst til boller og kanelsnurrer og pizzadeig uten kjevle? :O

Du har jo et akterspeil som kan brukes til så mangt.

Skrevet

han skriver enda :p

så hva skjer her fortiden da ??

man vet man er for mye foran datan når man havner her :p

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

You talking to me?

Skrevet (endret)

NEI HAN SLUTTA DEN KUKEN.

Welcome to disappointment Wedensday. Disappointment Wedensday is ... disappointed to see you.

NEI HAN BEGYNTE IGJEN.

Endret av Skarstad
Skrevet
Du kjevler bolledeig? wtf? :p
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
aa standeren er som den bestandig har vært , tull og vas :D

Forvent intet mer ;)

Skrevet (endret)

noooooooo daniel

0745. Avril Lavigne - [under My Skin #07] Nobody's Home

SO MUCH FOR MY HAPPY ENDING

OHO OHO OHO

SO MUCH FOR MY HAPPY ENDING

ALSO ┌( ಠ_ಠ)┘