The Lulz Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Faen. Foreldrene mine ødelegger budsjettet mitt for kamerakjøp. Edit: Hallo. Endret 7. mai 2008 av Pusur1993
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Det er ikke det. Vi kommer alle til å ende opp med å hate deg, og du oss.
chokke Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Ikke la deg lure. Vi er kyniske drittsekker.
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg savner virkelig å være russ. Drikke i 3 uker og være sosial og russetreff og kos ... Det var slik det fortonet seg for deg, altså? Her har de bestemt seg for at vi skal ha noen sånne "eksamener", MIDT I russetida.
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ TITS OR GTFO! hei btw
chokke Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Det var slik det fortonet seg for deg, altså? Her har de bestemt seg for at vi skal ha noen sånne "eksamener", MIDT I russetida. Prøver er alltid en slager.
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil råde deg til å ikke under noen omstendighet høre på Espen pai.
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Hei. Registrerte meg i dag.. Dette virker som et koslig forum ^^ Etter at vi har gjengvoldtatt deg blir vi ganske kosete.
Eplefe Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg foretrekker å bare sovne, så snakk for deg selv, Yuck Fou.
henbruas Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nykommeren ble stille nå. Mon tro om noe skremte ham?
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Jeg savner virkelig å være russ. Drikke i 3 uker og være sosial og russetreff og kos ... Det var slik det fortonet seg for deg, altså? Her har de bestemt seg for at vi skal ha noen sånne "eksamener", MIDT I russetida. Sikkert ikke, men det er sånn jeg husker det Men jeg savner landstreffet i Kongeparken og alle de søte jentene jeg møtte og tok bilder av og hadde mye kontakt med der og da og like etterpå, men som jeg nå har null og nada kontakt med. Heldigvis hadde lærerne våre erfaringer med russ fra før av og visste hvordan det ble med oppmøte og slikt om det ble noen prøver og sånt i russetida, så de utsatte alt sånt til etter russetida ^^
Rodion Raskolnikov Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Nykommeren ble stille nå. Mon tro om noe skremte ham? I dunno...
Skarstard Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Heldigvis hadde lærerne våre erfaringer med russ fra før av og visste hvordan det ble med oppmøte og slikt om det ble noen prøver og sånt i russetida, så de utsatte alt sånt til etter russetida ^^ Midt oppi muntligeksamenene, altså?
binko Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 OH HAI GUISE *brette lamafigur av eplesmakvannkartongsugerørfigur* It loves you aaall... <3
binko Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på*
Datasmurf Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Heldigvis hadde lærerne våre erfaringer med russ fra før av og visste hvordan det ble med oppmøte og slikt om det ble noen prøver og sånt i russetida, så de utsatte alt sånt til etter russetida ^^ Midt oppi muntligeksamenene, altså? Muntlig hadde vi ikke før uti juni, så nei ...
Espen pai Skrevet 7. mai 2008 Skrevet 7. mai 2008 Lamaen vet du liker eplevann. Lamaen har kjøpt inn mange eplevann. Lama gir eplevann til artsfrender. *lama koser på* Ehm... Er du en lama?
Anbefalte innlegg