Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Omg, srsly :<

Lillebror ligger under bordet og snakker om noe uforståelig noe. Og hele stuen ble nettopp noe overfylt.

Enda verre: NRK1 er borte vekk fra kabel'n, og episoden ligger ikke lenger på nett-TV. O blargh!

Skrevet (endret)
*kaste pepperspray til Binko*

Så henter noen popkcornet?

Din idiot, jeg har putta på han håndjern og nå ligger han på gulvet med beina teipa fast.

Det var mest for og irritere han :p

*poppe poppe* med eller uten salt?

Med selvfølgelig

Er det bare meg eller er det bare dårlig musikk på radioen får tiden?

Endret av Campin carl
Skrevet (endret)

*catch pepperspray*

*mace*

Moahahhah! *kontre håndjernpålåsing*

EDIT: Nei, det er jeg ikke. Du glemmer at du snakker med the Binko her. *vri seg ut av*

Endret av Binko
Skrevet (endret)

Oh oh oh oh oh. Ut i vår hage om ti minutter! jeg gleder meg. Digget første sesongen av Ut i vår hage. Det var i denne serien Bård, Atle og Harald var på sitt beste. I Team Antonsen ble humoren litt mer fjortis-preget, men fortsatt ok. Men nå kommer vi tilbake til UIVH-humoren nå!

Edit: Jeg har også Nintendo 64 og Fifa 98, for ikke å snakke om minnekort.

Endret av Snorre
Skrevet
*catch pepperspray*

*mace*

Moahahhah! *kontre håndjernpålåsing*

Er du på syre eller, jeg bruker 2 sekunder på å teipa fast et offer, jepp så mye trening har jeg.

Du veit dette ender opp med at jeg voldtar deg, uansett hva som skjer, så hva blir det til? *drar frem glock og peker på binko's høyre kneskål*

Oh oh oh oh oh. Ut i vår hage om ti minutter! jeg gleder meg. Digget første sesongen av Ut i vår hage. Det var i denne serien Bård, Atle og Harald var på sitt beste. I Team Antonsen ble humoren litt mer fjortis-preget, men fortsatt ok. Men nå kommer vi tilbake til UIVH-humoren nå!

Edit: Jeg har også Nintendo 64 og Fifa 98, for ikke å snakke om minnekort.

Hvilken kanal?

Skrevet

Med! :D

Good, it's coming right up. Flaks for dere er jeg flink til å poppe, slik at ingen blir svidd :cool:

Skrevet
Omg, srsly :<

Lillebror ligger under bordet og snakker om noe uforståelig noe. Og hele stuen ble nettopp noe overfylt.

Enda verre: NRK1 er borte vekk fra kabel'n, og episoden ligger ikke lenger på nett-TV. O blargh!

Gjør den vel

Skrevet
Er det bare meg eller er det bare dårlig musikk på radioen får tiden?

Denne radioen?

Dj Dalh som spiller nå. :)

Edit: var det litt for obvious reklame for HWradioen? :p

Nei jeg tenkte mer på denne radiokanalen

Med! :D

Flott :wee: slipper og poppe to poser, vent gjør det allikevel, begge med salt!

Skrevet

Blah, laget egen tråd, men det er jo et enkelt spørsmål. ^^ Kan en trønder-student fortelle når man må være i Trondheim om høsten for å få bolig? Kan man ikke velge dato selv hos SIT, er den fast for alle?

Skrevet

Kan ikke folk roe seg med pyramide-byggingen da? Snakker om "mange quotes inni hverandre"-tendensen som går igjen i mange tråder. Er faktisk mulig og lov til å redigere innleggene før de poster dem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...