Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
mrbjoern liker ikke melodi grand prix tror jeg, er ikke helt hans stil lissom

MGP tar du deg av altså?

Er ikke min greie heller akkurat!!! Dama, dataen og fotball er det dèt går i hos meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er åpent homofil ja. Men det betyr ikke at jeg trives med å titte på MGP xD

kan jeg stille deg et personlig spørsmål mr. ?

Skrevet
Haha, skeiv :p Han er homofil ja :) You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette)

Nei da overhodet ikke! Fikk bare en veldig sterk følelse og det var greit å få det bekreftet, fikk også lagt myten om at det bare er homser som ser på grand prix død. Noe som var enda deiligere!

Skrevet
Haha, skeiv :p Han er homofil ja :) You got a problem with that motherfucker ? (sorry for bruk av banneord, håper ikke jeg får warn for dette)

Nei da overhodet ikke! Fikk bare en veldig sterk følelse og det var greit å få det bekreftet, fikk også lagt myten om at det bare er homser som ser på grand prix død. Noe som var enda deiligere!

Hehe ja ;) så lenge han ikke poster nakenbilder av seg selv er jeg fornøyd :p

nei detta var koselig folkens ! Jeg blir litt hyper av å prate med folke jeg ! Happy på en veldig tilfredstillende måte !

Skrevet

PM is your friend :) Så ja. Bare å spørre :wee:

np: Nightwish - The Riddler. :love:

Whatever. husker ikke hva jeg skulle spørre om og aner ikek hvordan ejg sender PM :p

Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. :)

Don't be so hard on the new guy :p I'v been there

Skrevet (endret)

PM is your friend :) Så ja. Bare å spørre :wee:

np: Nightwish - The Riddler. :love:

Whatever. husker ikke hva jeg skulle spørre om og aner ikek hvordan ejg sender PM :p

Hvorfor i alle dager skulle det være noen sammenheng der? Jeg er hetro og misliker fotball. :)

Don't be so hard on the new guy :p I'v been there

Takker for støtten Addan

Endret av Tom-Boonen
Skrevet

Generalisering, fordommer... ya kno' ^^

Jepp, generalisering of fordommer er så flott. Du kan bli med meg og en kompis på hatkveld ved neste GP. Kveldens oppdrag er å drikke seg drita mens man sitter og flirer av den fantastiske musikken. :new_woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...