Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok... Så, jeg hadde en liten "diskusjon" med ene lærerinnen på skolen i dag. :wee:

Hver gang jeg tar opp noe med henne. Ting jeg ikke er fornøyd med, eller som kunne vært gjort annerledes. Så begynner hun alltid å hakke på meg, og klager på meg som menneske. :D Så jeg bare står der å koser meg med tanken på at hun ikke har noe bedre å argumentere med, enn personhets. (noe jeg fint klarer å styre unna.)

Ahh... synes slikt er kos jeg. Gleder meg noe sinnsykt til å bruke resten av året på å klage på henne :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ok... Så, jeg hadde en liten "diskusjon" med ene lærerinnen på skolen i dag. :wee:

Hver gang jeg tar opp noe med henne. Ting jeg ikke er fornøyd med, eller som kunne vært gjort annerledes. Så begynner hun alltid å hakke på meg, og klager på meg som menneske. :D Så jeg bare står der å koser meg med tanken på at hun ikke har noe bedre å argumentere med, enn personhets. (noe jeg fint klarer å styre unna.)

Ahh... synes slikt er kos jeg. Gleder meg noe sinnsykt til å bruke resten av året på å klage på henne :D

Ødegaard?

Skrevet
Tenkte meg det ja. :!:

Hun er kos da. :fun:

Jah... jeg blir alltid i godt humør, når hun starter en samtale med.

"Dere er den værste klassen jeg har hatt. Og jeg har aldri hatt noen problemer med andre klasser/trinn."

Dette startet hun jo forsåvidt med å si, allerede i 8. klasse :D

Kari Ødegaard :ph34r: Verste læreren jeg har hatt ihvertfall, får vi håpe hun ikke finner ut om dette :roll: Da får jeg dårlig karakter

Da klager du :)

Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. :wee:

Skrevet

"Dere er den værste klassen jeg har hatt. Og jeg har aldri hatt noen problemer med andre klasser/trinn."

Kari Ødegaard :ph34r: Verste læreren jeg har hatt ihvertfall, får vi håpe hun ikke finner ut om dette :roll: Da får jeg dårlig karakter

Du skal vurderes ut i fra ett falig arbeid, ikke hennes mening om deg, og omvendt. :wee:

Er det noen som gjør jævelskap i vårt klasserom, så er det noen fra hennes klasse :roll: men de er selvsagt englebarn ettersom hun har ansvaret på dem

Skrevet

hu har sagt at våres klasse er den verste hu har hatt, den ljugende kjerringa

Skrevet

:!:

Den får vel vær eneste klasse hun har eller har hatt fått servert. :!:

:dremel:

Skrevet

Herregud så langvarig denne dagen kommer til å bli.

Kjennes ut som jeg har vært på jobb i 5-6 timer allerede mens i realiteten har det bare gått 1 time.

Om lærerdiskusjonen: Artig når google snapper opp navnet hennes og lagrer samtalen dere har nå og finner ut at hey...mrbjoern liker meg ganske dårlig ;)

Skrevet

Jeg tenkte nettop på det samme.

Still... Jeg står for det hun har sagt. Da får hun stå for det hun sier. (quoten over var direkte sitat av henne. :) )

Ellers har jeg aldri skrevet at jeg hater henne. Bare at jeg synes det er litt kos når hun holder på slik :wee:

Skrevet (endret)

Jo, det tar meg ti sekunder ekstra av mitt perfekte liv :p

Hvor var det man sjekka postinga si i alle kattegorier og sånt igjen :p Vil gjerne vite det :p

Endret av Sameboe
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...