Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nei, de får ikke sånne ting, de får bare en fungerende vagina, noe som er nok for meg. I just wanne bang a hot chick, is that wrong?
n4w Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nei men det er jo egentlig slik da: I just wanna bang a hot shemale without a dick, is that wrong?
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Ja, forsåvidt, er jo ikke noe galt i det, kunne hatt sex med en dame som var mann før, så lenge utseende er riktig vel å merke. Shemale = dame med pikk Ikke dame som ikke har pikk, det er jo bare en dame Endret 17. april 2008 av Den store P
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Det er nå jeg lurer på:Kan vi konstatere at Nie har innovertiss? Det har hun. Men hva det har med saken å gjøre forstår hun ikke helt.
n4w Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) True... Men nå er det gym! Snakkes etter gymmen vil jeg tro. Det er nå jeg lurer på:Kan vi konstatere at Nie har innovertiss? Det har hun. Men hva det har med saken å gjøre forstår hun ikke helt. Det tror ikke han at hun vil vite heller. Han forsto heller ikke hvorfor han sa det heller. Men det var rart for han og skrive slik om han. Endret 17. april 2008 av n4w
Demantios Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Huff, minner meg om da det sto i avisen "gravid mann". Og da var det ei kjerring som hadde skifta kjønn til mann, men beholdt livmor, eggstokker, osv.. Kan ikke kalle det mann da
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Helt riktig ColaCo HAHAHA!! Så du hvordan jeg kalte han Cola istedenfor Pepsi!! Hahah, jeg er bare helt gal!
Llandari Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jammen jeg hadde ikke gått inn for det hvis jeg visste at "hun" hadde penis. Bare pga en penis? Du har jo det, er det noe galt i at du har en penis? Du ligger faktisk å stryker laksen selv vær natt(?) Hvorfor ikke stryke laksen til en anna mann? Samme greia omtrent. Fordi jeg ikke tenner på det...
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Kan ikke si jeg direkte tenner på det jeg heller, men hadde ikke gjort meg noe.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Det er nå jeg lurer på:Kan vi konstatere at Nie har innovertiss? Det har hun. Men hva det har med saken å gjøre forstår hun ikke helt. Men! Den er veldig liten. :O
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Men! Den er veldig liten. :OEr ikke det en bra ting? oO Og ikke legg ut den slags personlig info om meg.
NgZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Men! Den er veldig liten. :ODet er jo ingen fordel om en innovertisss er stor da.
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) Det er jo ingen fordel om en innovertisss er stor da. Kan sikkert være det, da. Om utovertissen er gigantisk... oOAu. Au. Fantomsmerter. Au. Au. AU. Endret 17. april 2008 av Nie
Den store P Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Men! Den er veldig liten. :ODet er jo ingen fordel om en innovertisss er stor da. Ikke om den er for liten heller, jeg har vært borti altfor trange vagina'er, jomfru'r o.l er ikke såååå gøy når det er altfor trangt heller. Godt er det jo men
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Men! Den er veldig liten. :OEr ikke det en bra ting? oO Og ikke legg ut den slags personlig info om meg. Nei, den er jo ingenting i forhold til Eplefe sin! Men ja, jeg skal prøve å skjerpe meg.
Nie Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nei, den er jo ingenting i forhold til Eplefe sin! Men ja, jeg skal prøve å skjerpe meg. Jeg begynner å bli forvirret. Dessuten er jeg fornærmet på deg. oO Reise bort når jeg endelig er i Bergen en helg.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nei, den er jo ingenting i forhold til Eplefe sin! Men ja, jeg skal prøve å skjerpe meg. Jeg begynner å bli forvirret. Dessuten er jeg fornærmet på deg. oO Reise bort når jeg endelig er i Bergen en helg. Jeg liker å forvirre deg. Tsk, jeg har hatt tid til å se film med deg hele denne uken!
NgZ Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Ikke om den er for liten heller, jeg har vært borti altfor trange vagina'er, jomfru'r o.l er ikke såååå gøy når det er altfor trangt heller. Godt er det jo men Du foretrekker å bare peise på, og det er litt vanskelig om det er for trangt? Må tenke med rikitg hode også vettu, så slipper du unge i tillegg.
Llandari Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hrmf... Sulten alt nå. Ikke bra. Spørs om jeg ikke må lure til meg et knekkebrød eller to.
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 når de skifter kjønn.får de livmor, eggstokker og alt det der? har man ikke det, er man en mann. Så damer som må fjerne livmoren sin er ikke damer lengre, de er menn?
Anbefalte innlegg