Taxmannen Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 På skolen vår er ikke Wikipedia godkjent kilde. Vel, jeg vet ikke. Til og med Dagsavisen har brukt Wikipedia som kilde. Mye rart. Forresten, er det 9 mm den nye sangen til Kaizers heter? Eller er det 9MM, kanskje 9mm? Noen som vet?
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hvis jeg er lærer hvor for skriver jeg da skjenner For og få oss til og stole på deg vell... slik at vi tror du ikke er en lærer kanskje? hmm, da kan du jo tro at en 15/16 åring er en lærer dah men men!
Espen pai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hmm, da kan du jo tro at en 15/16 åring er en lærer dah men men! Hvordan kan jeg vite at du ikke bare utgir deg for og være 15? For alt jeg vet, så er du ei 60 år gammel skolelærerinne
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 hmm, da kan du jo tro at en 15/16 åring er en lærer dah men men! Hvordan kan jeg vite at du ikke bare utgir deg for og være 15? For alt jeg vet, så er du ei 60 år gammel skolelærerinne jaja, men se på noen av de andre innleggene mine som f.eks. at jeg vil kjøpe at nytt golfsett til under 2000 kr. altså hvis jeg hadde vært en 60 år gammel lærerinne hadde jeg nok ikke det nei!
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Sukk, gravid og lykkelig gitt Har ikke kommet over det enda Du må gi oss oppdateringer med voksende babymagebilder og ultralydbilder forløpende da.
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Hvor for? Noen som blir med å lage pyramide? Endret 16. april 2008 av Kexxy er sexxy!
frøken strøken Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Sukk, gravid og lykkelig gitt Har ikke kommet over det enda Du må gi oss oppdateringer med voksende babymagebilder og ultralydbilder forløpende da. Hehe må ikke forvente for mye bilder for meg har en tendens til å glemme slikt
Espen pai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 jaja, men se på noen av de andre innleggene mine som f.eks. at jeg vil kjøpe at nytt golfsett til under 2000 kr. altså hvis jeg hadde vært en 60 år gammel lærerinne hadde jeg nok ikke det nei! Lærere kan spille golf de og da... Og under 2000 styrker teorien enda mer! Som alle vet, så har ikke lærere verdens beste lønn for og si det slik
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Sukk, gravid og lykkelig gitt Har ikke kommet over det enda Du må gi oss oppdateringer med voksende babymagebilder og ultralydbilder forløpende da. Hehe må ikke forvente for mye bilder for meg har en tendens til å glemme slikt Da får vi prøve å minne deg på det
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 ja, Ok men se på noen andre innleg da vettø espen PAU
Espen pai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hehe må ikke forvente for mye bilder for meg har en tendens til å glemme slikt Vi er flinke til og minne deg på det ja, Ok men se på noen andre innleg da vettø espen PAU Du er klar over at du skriver enda værre enn vanlig etter at jeg nevnte det med lærer? BUSTED!
cHilfiger Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Hehe må ikke forvente for mye bilder for meg har en tendens til å glemme slikt Vi er flinke til og minne deg på det ja, Ok men se på noen andre innleg da vettø espen PAU Du er klar over at du skriver enda værre enn vanlig etter at jeg nevnte det med lærer? BUSTED! haha, jeg bare tuller med deg for at du virkelig skal tro d. se f. eks det nyeste innlegge i matte tråden! link
frøken strøken Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Skal jo ha bilde på truckfører beviset også men klarer ikke få meg til å gå å ta det dumme passfotoet
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Grønt hår igjen <3 I stedet for. Sjøgrønngrått. Også har jeg klippet håret til Unni.
Campin Carl Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Eplefe, jeg er sikker på at det er like mange e-stoffer i matvarebutikk som det er kjemikalier i håret ditt! Btw: ironisk ment, og vet noen hvordan det er angående frakt og det og bestille på oppkrav fra statene? Endret 16. april 2008 av Campin Carl
Espen pai Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 haha, jeg bare tuller med deg for at du virkelig skal tro d. se f. eks det nyeste innlegge i matte tråden!link Det er bare skalkesjul da
Campin Carl Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) treng eg vista for å kjøre DX10? JA! og support-ting/hjelp mener jeg og huske er instantban her i DNFK, hvis jeg husker rett Endret 16. april 2008 av Campin Carl
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Eplefe, jeg er sikker på at det er like mange e-stoffer i matvarebutikk som det er kjemikalier i håret ditt!Btw: ironisk ment, og vet noen hvordan det er angående frakt og det og bestille på oppkrav fra statene? No, not rly. Er naturfarger jeg bruker når det er crazyfarger jeg vil ha. Derfor de ikke er permanente. Omtrent som å farge håret lilla med blåbær, rly. Dessverre. Hadde det fantes permanent grønnfarge hadde jeg brukt det, tbh. Meh, brb, skylle håret. ^^
Anbefalte innlegg