Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først ostehøvel, så vanlig høvel, og så sandpapir. Til slutt tetter man det åpne såret med salt =D

Og slik blir bebiser til, unger.

Skrevet
Quayle: Brukeren er tidligere helt klart kjent som clvn. Hilde88 er en ninja-clvn! Og brukeren har fortsatt utovertiss =)

TinaM: Vi må ha beviser for at puppene dine er i veien. Bilder, fortrinnsvis. kniz :fun:

Da er jeg ikke helt borte vekke nei, du svarte forøvrig ikke på det andre spørsmålet mitt. :S

Skrevet
Først ostehøvel, så vanlig høvel, og så sandpapir. Til slutt tetter man det åpne såret med salt =D

Og slik blir bebiser til, unger.

Ikke glem gaffateip!

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Neida. Jeg tror du hadde likt det. :yes:

Rettelse: Jeg VET! PÆJNSLØTT!

Jeg ekke heeeelt med på det der med puppetortur... oO

You only hate me cause I'm black!

Skrevet

Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O

Uten meg? :cry:

Skrevet
Da er jeg ikke helt borte vekke nei, du svarte forøvrig ikke på det andre spørsmålet mitt. :S
Du var så pen atte. Men vi trenger et bilde av hvordan det ser ut når man flyter på forelskelse :p

Pingle! Kom tilbake! Du liker at vi er ekle.. Gjør du ikke? :dribble: :dribble: :dribble:

Skrevet (endret)

Ja, det er ikke sant :D

edit: Skal ikke ødelegge humøret ditt, Kibs. Har aldri sett deg så positiv til noe før ^_^

Endret av Hilde88
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Pingle! Kom tilbake! Du liker at vi er ekle.. Gjør du ikke? :dribble: :dribble: :dribble:

Hun gjør det innerst inne. :p

Skrevet
Ja, det er ikke sant :D

edit: Skal ikke ødelegge humøret ditt, Kibs. Har aldri sett deg så positiv til noe før ^_^

Tuller du? :p

I bet not.

Skrevet (endret)
Hun gjør det innerst inne. :p
Jeg vet, jeg vet :wee:

Hmm, håper noen av elevene som har heldags får mer trøbbel med PC-en. Nå har jeg sittet stille litt for mange minutter til at det er gøy.

u betted rait, Kibbsey Kimberlee Mckibsnay

Endret av Hilde88
Skrevet

Tja, er vel mer et deffinisjonsspørsmål om det er morgen eller ikke :)

Skulle akkurat til å si at det ser ut som det blir en rolig dag i dag og så går alarmen oO

Skrevet

Ja, ikke sant Hilde. Joda, jeg skal klare å få frem det en gang utpå kvelden når jeg har kommet meg hjem. Må vel lete ræva av meg for å finne noe å knipse med, men det skal bli.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...