Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er en matkjede\og et ordtak\catchphrase

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

100% relaxation i helga på meg

Skrevet

Bah. Hvorfor måtte Skåber komme å ødelegge fredagene for meg? Hvorfor måtte Herland slutte? Eneste grunnen til at jeg så på TV var for å se den hellige treenighet (Anne Kat, Nærum og han andre duden), men nå klarer jeg ikke se Nytt på Nytt engang. Og Norge Rundt er ikke det samme uten tjukkasen :<

Skrevet (endret)

Lett at jeg lagde meg fort av en pappeske, og spiste peanøtter med best før-dato 10/11-2000 på jobb i dag. De smakte ikke så vondt som jeg hadde trodd.

Endret av fredrik
Skrevet
Bah. Hvorfor måtte Skåber komme å ødelegge fredagene for meg? Hvorfor måtte Herland slutte? Eneste grunnen til at jeg så på TV var for å se den hellige treenighet (Anne Kat, Nærum og han andre duden), men nå klarer jeg ikke se Nytt på Nytt engang. Og Norge Rundt er ikke det samme uten tjukkasen :<

Tull fra ende til annen! Linn Skåber er genial, hakket hvassere enn Hærland. Jeg ler meg ihjel av vitsene hennes. Herlig dame.

Skrevet

Faces Down, det er din mening. Selv fikk jeg mer enn nok av Skåber på nittitallet i de TV-seriene hun var med i.

Syns dama er litt ekkel i grunn.

Anne Kat. på sin side syns jeg var genial. Både med de showene hu gjorde, stand-up eller hva det var, "Tatt av vinen" var navnet på et av de i alle fall, og i Nytt på Nytt og den lydboka jeg hørte med henne som jeg ikke husker hva het i farten.

Skrevet

Hehe, leste igjennom noen sider bak her :D kjempekoselig med bursdagshilsner folkens :D Jeg har masse snickerskake igjen, om noen har lyst ;) Nå skal jeg legge meg, jobb i mårra kl 7 liksom.. jei!! NATTA <3

Skrevet
Faces Down, det er din mening. Selv fikk jeg mer enn nok av Skåber på nittitallet i de TV-seriene hun var med i.

Syns dama er litt ekkel i grunn.

Anne Kat. på sin side syns jeg var genial. Både med de showene hu gjorde, stand-up eller hva det var, "Tatt av vinen" var navnet på et av de i alle fall, og i Nytt på Nytt og den lydboka jeg hørte med henne som jeg ikke husker hva het i farten.

Nei, det er DIN mening. Alle har samme mening som jeg har. Basta.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...