Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser for meg Jonas med ett skummende såpestykke i munnen. Det er litt lol. ^^

Moooorn Espen! Ble det noe søvn på deg i natt?

Skrevet
Jeg ser for meg Jonas med ett skummende såpestykke i munnen. Det er litt lol. ^^

Moooorn Espen! Ble det noe søvn på deg i natt?

joda... sovnet rett rundt 3 tror jeg... en time med meditasjon hjalp faktisk... Og nakken ble bra igjen :wee:

Skrevet

*melde seg på blant de som fikk vasket munnen med grønnsåpe som barn*

Vel, med Zalo også.

Jeg var (og er fortsatt) veldig flink til å banne. Litt for flink mente mamma og bestemødrene mine og lurte på hvor jeg hadde plukka opp ordene.

Tror jeg fikk vaska munnen med såpe da søss banna første gangen også - for å ha lært henne ordene :p

Ang. morgenmusikk har det i det siste gått i random Prøysen, Grieg, Lehárs "Czardas", Bizets "Habanera", Rossinis "Wilhelm Tell", Glittertind og Hammerfall for å nevne noe.

Skrevet

Yay, jeg får faktisk noe å drive med på jobb i dag. Dessverre betyr det at jeg ikke har tid til å sitte her og slarve :(

Vel vel, er vel kanskje bedre å vise at jeg gjør noe mens jeg er på jobb.

Skrevet (endret)

Kan være lurt Llandari.

Håper noen sier til meg at jeg må møte på skolen på mandag fordi vi skal begynne å filme. Hvis ikke aner jeg ikke hvor lenge jeg blir hjemme hos familien i den herlige senga mi som er det eneste jeg savner når jeg ikke er her :p

edit: kekekeke!

Noen tenkte å frame BassHunter ved å si at han hadde stjålet melodien til "Boten Anna" fra et C64-spill, men sannheten kom for dagen da det viser seg at "spilldemoen" med sangen er laget etter at Boten Anna kom ut :p

Endret av Datasmurf
Skrevet

Stod opp rundt 9 i dag, mens jeg var redd for å ha den forbaskede hodepinen.. Den er her, men nå er det ikke skallebank da..

Så nå sitter jeg i samfunnsfagtimen for dagen, og holder på med norsk markedsøkonomi og BNP. hurra så morsomt..

Vurderer å stikke fra de neste timene.. Slapp i dag etter litt for mye parkour natt til i dag.

Skrevet

Hoho, det var slag i trynet nummer to.

Helt psychomerkelig. Kommer ut fra kjøkkenet og møter på h*n og får meg en over tryne. Så får jeg fatt i armene på h*n og så bråter vedkommende i tårer og klarer nesten ikke å stå på føtten og ber om unnskyldning og er helt på bærtur.

Jaja..h*n har i allefall lagt seg nå og håper at h*n sover resten av dagen. Men er det som er så artig med demente er at du kan komme inn en halvtime etterpå og de kjenner deg ikke igjen i det hele tatt *le*

Så har jeg blitt beordret av sjefen min at til neste helg så må jeg ta fri for hvis noen finner ut hvor mye jeg har jobbet så kommer hun til å få grundig kjeft. Tvungen ferie...tja...itte meg imot :wee:

Skrevet

Så. Våkner med insane smerter. Svelger paracet og bare venter på at den skal funke så jeg kommer meg på skolen. Stresser ræven min for å nå bussen. Kommer til skolen. "Neeei, vi har fri i dag, vi". Den eeer så kjip. x)

Skrevet

Bah.

Da så, I hereby give you forum.hw.no, avdeling Trondhjem anno sommeren 2005:

group_names_copy.jpg

Finn én ting som ikke helt stemmer med bildet (og nei, det er ikke det at Simen1 ikke er en datamaskin).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...