Programvare Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Angående musikk om morran. Av en eller annen grunn setter jeg på Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas-plata på morran. Er et eller annet med den som motiverer meg til å gjøre ting om morran. edit: Skolen. C Ya latah Endret 10. april 2008 av Vintermåne
EvenEleven Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 God morgen. Lenge siden jeg har spamma her nå. Musikk på morran skjer på bussen ahh! elsker bussturen til skolen. Hvordan går det med folk?
j-- Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Usj, å være datavakt er kjedelig. Fire stykker som møtte opp i timen. Stakkars folk har Access-oppgaver de skal drive med, så de får ikke nett engang Mm, i går slettet jeg et par forumbrukere fra MSN-en min. Deilig å bli kvitt de man aldri prater med, og ikke bryr seg det grann om. =D
Demantios Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Usj, å være datavakt er kjedelig. Fire stykker som møtte opp i timen. Stakkars folk har Access-oppgaver de skal drive med, så de får ikke nett engang Aahahaha^^ Føler med dem
j-- Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Jeg og, jeg og. Haaatet Access da jeg gikk på skolen, og det er sikkert ikke morsommere nå^^ *whine whine, jeg er blitt forkjøla*
Nie Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 *maile en kopp kakao til clvn* Kakao hjelper mot alt, da spesielt forkjølelse. Og håret mitt nekter å stivneeeeee. Kranglete dustesåte. *snøft* Og det nyeste albumet til Nightwish var ikke så ille. Winamp har hengt seg, så jeg får ikke skiftet. oO
j-- Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Takk. Tror jeg skal kjøpe meg kakao etterpå, faktisk Og hodet ditt nekter å stivne? Er det løst nå? Flyter det utover? :S
Llandari Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Access var da greit nok. Det var jo så simple oppgaver. Blåste igjennom Excel og Access på den tida resten av klassen brukte på Excel. Ble et lite dilemma for læreren, for jeg kunne jo ikke sitte der uten å ha noe konstruktivt å gjøre. Ble til at han kom drassende med et Powerpoint-hefte
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Jaja... der var jeg på skolen igjen, og har engelsk fordypning.. Kjedelig, men bedre enn spansk..
Nie Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Clvn: Neeei. HÅRET nekter å stivne. Det er løst og henger der det vil, for den hårsprayen jeg stappa i nå nekter å sitte på den gamle. Jeg sprayer håret jevnlig. Llandari: Har jeg lov å le nå? KexxY: Gå og vask munnen din med grønnsåpe, og ikke diss engelsk fordypning! Surfing på akkurat det vi ville, så lenge ett eller annet stod på engelsk på siden. Endret 10. april 2008 av Nie
Llandari Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 (endret) Llandari: Har jeg lov å le nå? Såklart. Eh... Hva har du tenkt å le av? Jeg syns ikke det var noe morsomt i det jeg skrev i innlegget mitt. Endret 10. april 2008 av Llandari
Demantios Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Access var da greit nok. Det var jo så simple oppgaver. Blåste igjennom Excel og Access på den tida resten av klassen brukte på Excel. Ble et lite dilemma for læreren, for jeg kunne jo ikke sitte der uten å ha noe konstruktivt å gjøre. Ble til at han kom drassende med et Powerpoint-hefte Gikk greit ja. Fikk sekser i access-prøva uten å vite hva primærnøkkelen var engang
Llandari Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Access var da greit nok. Det var jo så simple oppgaver. Blåste igjennom Excel og Access på den tida resten av klassen brukte på Excel. Ble et lite dilemma for læreren, for jeg kunne jo ikke sitte der uten å ha noe konstruktivt å gjøre. Ble til at han kom drassende med et Powerpoint-hefte Gikk greit ja. Fikk sekser i access-prøva uten å vite hva primærnøkkelen var engang Sier vel mer om deg enn om hvor lett det var
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 KexxY: Gå og vask munnen din med grønnsåpe, og ikke diss engelsk fordypning! Surfing på akkurat det vi ville, så lenge ett eller annet stod på engelsk på siden. Njoa, har jo bare oppe et word-dokument også sitter jeg på msn og diskusjon.no... ^^ Vil ikke vaske munnen min med grønnsåpe.
j-- Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Flere enn meg som bokstavlig talt har vasket munnen med såpe? 8D
Den store P Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Flere enn meg som bokstavlig talt har vasket munnen med såpe? 8D Jeg stod i dusjen engang og lurte på hvordan et såpestykket smaker.. Så jeg stappa hele såpa inn i munnen. Smakte ikke så godt.
j-- Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Jeg var veldig flink til å banne da jeg var liten (er fortsatt flink, men har også blitt flink til å kontrollere det som kommer ut). Fikk vasket munnen med såpe en gang grunnet noen fine salver som kom ut av meg
Anbefalte innlegg