Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Synes dere sydhavshester er bedre enn snegler? Sydhavshester. Jeg liker å ri under vann.
Catkin Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Synes dere sydhavshester er bedre enn snegler? Ja lol. Get over it, man. Hun er død.
b-real Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hva med å arrangere rullator-stafett rundt på avdelingen? Den som vinner kan få momo-tilbehør til rullatoren sin Hehe, sikkert ingen dum idè ^_^
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 LVERPOOL UTLIGNER TIL 1-1 MOT ARSENAL!!! NYDELIG HEADING FRA HYPPIA!!!!! AAYAYAYAYAY!Hvor dette traff meg: x Hvor jeg bryr meg : || || || || || \/ o agreed. så det bare på TVen håpet kansje på atnie ville droppe ut
Piratpjokken Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 hvor lang tid skal pinen vare? For evig! Du kommer deg aldri unna! Muahahahahaaaa! Og vi vet du liker det. Du er enda snillere nie.... ..og jeg har ikke fått kaken min enda... :cry For stort vedlegg. Du får komme og hente den. Du kan tegne den til meg og poste den her, så deler vi den med forumet Kjedet meg på jobb i dag så jeg lagde navneskilt til rulatorene til gamlingene. Stor underholdning for dem ^^ Du har hatt en stor dag ser jeg! Synes dere sydhavshester er bedre enn snegler? Dette var nesten en idé til neste lørdagspoll Snegler er æsj og fysj. Slimete små kryp. Sjøhesten (det er det du snakker om ikke sant?) er faktisk nesten litt kul
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Aner jeg Slipknot-mentalitet der People=Shit? Hæ? Slipknot-mentalitet er meg faktisk totalt likegyldig.
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sydhavshester. Jeg liker å ri under vann. Du liker og ri generelt du Du tenker på flodhestdragene du
Nie Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du liker og ri generelt du Du tenker på flodhestdragene du Egentlig så misliker jeg å ri, til din info. Hester er faen skumle dyr. Men flodhestdrager er søte.
L4r5 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hva med å arrangere rullator-stafett rundt på avdelingen? Den som vinner kan få momo-tilbehør til rullatoren sin Hehe, sikkert ingen dum idè ^_^ Eller dere kan arrangere "Pimp-my-rullator" med premie til den som styler rullatoren sin best. Selv om de er gamle så synes jeg de skal få ha det gøy likevel. Alt for mye passifisering i den norske eldre-omsorgen.
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sjøhesten (det er det du snakker om ikke sant?) er faktisk nesten litt kulHadde jeg ment det, så hadde jeg skrevet det Jeg snakker om sydhavshester!
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du liker og ri generelt du Du tenker på flodhestdragene du Egentlig så misliker jeg å ri, til din info. Hester er faen skumle dyr. Men flodhestdrager er søte. så lenge jeg slipper og bli rid på noen nevnt måte. skal jeg være fornøyd
Piratpjokken Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du liker og ri generelt du Du tenker på flodhestdragene du Egentlig så misliker jeg å ri, til din info. Flodhestdrager er faen skumle dyr. Men hester er søte.
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 jeg er ikke forviret Det er bra uh? ja? Egentlig så misliker jeg å ri, til din info. Hester er faen skumle dyr. Men flodhestdrager er søte. Spesielt de lubne med små vinger
henbruas Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hvor faen er Becca når jeg trenger å snakke seriøst med henne?
Datasmurf Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Vel, hva ER en sydhavshest da? Ang. kampen håper jeg Gunners knuser pool!
Espen pai Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Vel, hva ER en sydhavshest da? Er det min jobb og finne ut av da?
Kibs Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 http://i30.tinypic.com/mjsqz8.pngNettopp installert vista Stakar.
n4w Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Egentlig så misliker jeg å ri, til din info. Hester er faen skumle dyr. Men flodhestdrager er søte. Spesielt de lubne med små vinger er de? ok Endret 8. april 2008 av n4w
Anbefalte innlegg